2025.02.05, Szerda

Már százötven féle ügyben segítenek a kormányablakoknál

2013.06.27. 14:39

A Kormányablakokban intézhető ügyek köre 2013. július 1-jétől 87 új ügykörrel egészül ki, így az állampolgárok már 150-féle ügyben fordulhatnak országszerte, így megyénkben is,  a Kormányablakokhoz.

Az egyablakos ügyintézés során - a teljesség igénye nélkül - családi pótlék, gyes, gyet, anyasági támogatás és TAJ kártya igénylésre, európai egészségbiztosítási kártya igénylésre, utazási költségtérítésre, egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos ügyintézésre, egyszerűsített honosítási eljárásra, lakásfenntartási támogatás iránti kérelem benyújtására, gyermektartásdíj állam általi megelőlegezése iránti kérelem benyújtására, aktív korúak ellátása, üzlet működési engedélyének kiadása iránti kérelem benyújtására, alaptörvény igénylésre, egyéb ügyek iránti  tájékozódásra van lehetőség. Mindezeken túl  - ügyfélkapu regisztrációt követően - elektronikus ügyintézésre is lehetősége van az állampolgároknak, így internetes időpontfoglalás, vezetői engedélyek elektronikusan történő pótlása, e-felvételi, biztosítási jogviszony lekérdezése, betegéletút lekérdezése, adategyeztetési eljárás, ÉTDR -  építéshatósági ügyek intézése is kezdeményezhető az elektronikus rendszerben.

Kecskeméten, az Izsáki út 8. szám alatt (az OEP épületében) a kormányablak kezdettől fogva ügyfélbarát nyitva tartással, munkanapokon reggel 8 óra és 20 óra között várja az ügyeiket intézni kívánó állampolgárokat.
(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)