2025.01.24, Péntek

Középpontban a regionális együttműködés

2013.10.08. 20:11

A Kecskeméti Fürdő adott otthont kedd délután a Magyar Turizmus Zrt. 2014. évi marketing tervének bemutatására, melyen a Dél -Alföldi Regionális Marketing Igazgatóság tájékoztatta partnereit a jövő évi marketing stratégiáról, marketing aktivitásokról és akciókról.

A délután egy órakor kezdődő szakmai konferencián Szemereyné Pataki Klaudia köszöntötte a jelenlévőket. Kecskemét Megyei Jogú Város alpolgármestere elsősorban a város által kínált turisztikai csodákról, a szállásfoglalások emelkedéséről és a városvezetés ezirányú elköteleződéséről beszélt.

Ezt követően Maráczi Gábor a Magyar Turisztikai Zrt. stratégiai és marketing igazgatója részletesen beszélt a 2014. évi országos marketingtervről.

- Természetesen a legfontosabb cél, hogy a turisztikából származó bevételek növekedni tudjanak - fogalmazott Maráczi. - Nem csak kormányzati-, hanem a vállalkozások szintjén is kiemelt szerepe van ennek. A legfontosabb feladatunk egy turisztikai brand építése és a magyar turisztikai márka ismertté tétele az országhatáron túl is. Idehaza pedig a belföldi utazás presztízsének javítása, a szakmán belüli és kívüli szemléletformálás. Ki kell hangsúlyozni, hogy a turizmus miyen jelentős szerepet tölt be a nemzetgazdaságban, fontos, hogy ezzel ne csak mi a szakmabeliek legyünk tisztában, hanem azok is akik résztvevői, élvezői ennek.

A jövő évi marketing modell elsősorban a több szinten megvalósuló regionális együttműködésekre épül. Ezt jelképezi a most zajló konferenciasorozat is, amelynek során az egyes régiókban prezentálják a Magyar Turizmus Zrt. tényleges munkáját.

Katona Ilona már a nyár folyamán elkezdte a konzultációt a régiót érintő kérdések kapcsán, amiknek összegzéséről most tartott részletes beszámolót. A Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság 2014. évre tervezett marketing kampányainak ismertetése során az is kiderült, hogy a szakmabelieknek október 11-ig (péntekig) van lehetősége hozzátenni a tervezethez.

A konferenciát követően a résztvevőknek lehetősége volt kipróbálni Kecskemét egyik legújabb és legnépszerűbb turisztikai beruházásának szolgáltatásait, hiszen a nemrégiben regionális gyógyfürdő  minősítést szerző Kecskeméti Fürdő minden részlege nyitott ajtókkal várta a kíváncsiskodókat.