A eurobest szervezői az innovatív marketinget megvalósító, európai gyökerű cégek közül választják ki az Év Hirdetőjét.
Louise Benson fesztiváligazgató szerint a Mercedes-Benz „hihetetlen mértékben elkötelezett a kreativitás iránt” minden kommunikációs tevékenységében. Az elmúlt négy év során a cég 17 díjat nyert a fesztiválon, köztük a Direct kategória nagydíját a Daimler „Invisible Drive” kampányért. Az elismerést a december 3-ai antwerpeni díjátadó ceremónián Dr. Jens Thiemer, a Mercedes-Benz marketingért felelős alelnöke veszi majd át.
A eurobest idén egy új díjat is bevezet: mivel társadalmi célú és non-profit kampányok eddig nem indulhattak a nagydíjért, mostantól a Grand Prix for Good elismerésre pályázhatnak.
Forrás: Médiapiac.com
A Portfolio konferenciáján zajlott panelbeszélgetés résztvevői egybehangzóan úgy látják: az állam magára hagyta az ágazatot. Arra keresték tehát a választ, hogyan kezelhetők az alapproblémák a közös jövő érdekében?
Már februárban újrakezdték új kivitelezővel a munkát, 2026 márciusában tervezik átadni a létesítményt.