A eurobest szervezői az innovatív marketinget megvalósító, európai gyökerű cégek közül választják ki az Év Hirdetőjét.
Louise Benson fesztiváligazgató szerint a Mercedes-Benz „hihetetlen mértékben elkötelezett a kreativitás iránt” minden kommunikációs tevékenységében. Az elmúlt négy év során a cég 17 díjat nyert a fesztiválon, köztük a Direct kategória nagydíját a Daimler „Invisible Drive” kampányért. Az elismerést a december 3-ai antwerpeni díjátadó ceremónián Dr. Jens Thiemer, a Mercedes-Benz marketingért felelős alelnöke veszi majd át.
A eurobest idén egy új díjat is bevezet: mivel társadalmi célú és non-profit kampányok eddig nem indulhattak a nagydíjért, mostantól a Grand Prix for Good elismerésre pályázhatnak.
Forrás: Médiapiac.com
Az ágazat legjelentősebb projektjeinek és kezdeményezéseinek eddig gyakran a háttérben maradó szereplőinek munkájára hívják fel a figyelmet.
A miskolci fővonalon végzett komplex munkák az ütemtervnek megfelelően érkeztek el a félidőhöz.