Rendszeresen nyilvánosságra hozza a Nemzeti Adó- és Vámhivatal az előre meghatározott ellenőrzési helyszíneket.
A hivatal honlapján az úgynevezett adótraffipax jelzi ezentúl, hol kell számítani célirányos ellenőrzésekre, megyéről megyére követhető lesz, hogy hol jelennek meg biztosan az ellenőrök.
Tállai András, a NAV vezetője szerint az ellenőrzések beharangozásával az adóhatóság támogatja és ezáltal ösztönzi a vállalkozásokat, hogy tartsák be a szabályokat, önszántukból javítsák a hibákat, pótolják a hiányosságokat, elkerülve ezzel a törvényekből adódó negatív következményeket.
Az előre közzétett információknak - a NAV korábbi tapasztalatai alapján - megelőző hatásuk lesz, hiszen a korábban előre jelzett akciókban minimálisra csökkent a szabálytalanságon ért vállalkozások száma.
Az adótraffipax viszont nem zárja ki azt, hogy a megjelölt helyszíneken kívül is ellenőrizzenek a NAV munkatársai - hangsúlyozta Tállai András.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.