Emma és Dylan Smith éveken át gyakorlatilag gyorskaján élt. Miután elvitték a gyerekeket reggel óvodába, beugrottak egy kis McMuffinért, délben csirkés wrapot ettek, vacsorára pedig elvitelre vettek burgereket, az anya gyakorlatilag sosem főzött.
Ekkor döntötték el, hogy lefogynak és életmódot váltanak, mert elvitték az egyik gyereküket születésnapja alkalmából a vidámparkba, de a szülők nem ülhettek fel semmire sem, mert nem tudták magukon bekapcsolni a biztonsági öveket. "Az egyik dolgozó nézte a szenvedésem, odajött, és azt mondta, ha nem tudom becsatolni az övet, le kell szállnom a játékról. Dylan sem tudta becsatolni az övét. Le kellett szállnunk, a gyerekek meg sírtak, annyira kínos volt az egész" – mondta a feleség.
Mivel a drasztikus fogyást és az életmódváltást nem tudták volna maguk véghezvinni, ezért csatlakoztak egy fogyókúrás programhoz. Végül bő egy év alatt mindketten nagyjából hetven kilósra fogytak le. Ma már egyáltalán nem fogyasztanak gyorskaját.
Az átlagos menüjük teljeskiörlésű gabonából készült corn flakesből áll reggelire, ebédre zöldséget esznek általában hallal, vacsorára pedig a feleség főz az egész családnak valami egészségeset. A fogyást azzal ünnepelték, hogy visszamentek korábbi megpróbáltatásaik helyszínére, a vidámparkba, ezúttal mindenki jól szórakozott.
Miközben más iparágakban leépítenek, a SWIETELSKY Magyarország Kft.-nél a jövőben gondolkodnak: új keverőtelep építésével, innovatív megoldásokkal és a multinacionális cégcsoport tudásbázisával készülnek a piaci lehetőségekre. Hegyi Zoltán ügyvezető igazgató szerint ugyanakkor az egész hazai útépítésre igaz, hogy nagyobb innovációs potenciál rejlik benne, mint amennyit jelenleg ki tudunk használni.
Debrecen legforgalmasabb közlekedési csomópontjait fejleszti a HE-DO. A komplex beruházás célja a város délnyugati részén a közlekedési feltételek javítása, és a mindennapos torlódások mérséklése.
Miközben más iparágakban leépítenek, a SWIETELSKY Magyarország Kft.-nél a jövőben gondolkodnak: új keverőtelep építésével, innovatív megoldásokkal és a multinacionális cégcsoport tudásbázisával készülnek a piaci lehetőségekre. Hegyi Zoltán ügyvezető igazgató szerint ugyanakkor az egész hazai útépítésre igaz, hogy nagyobb innovációs potenciál rejlik benne, mint amennyit jelenleg ki tudunk használni.