Elmés kis összegzés jelent meg a becsuletesnepper.hu oldalon, naná, hogy egy cérnájafogyott' nepper tollából, aki kiakadt a hülyeségünkön. Talán érdemes rakta elgondolkodni:
Passat 2.0i 1992
Az autót beszámoltam egy nagyobb értékűbe. Kifejezetten jó bőrben lévő autó volt, olyan kopott kormánnyal, hogy a kormány karimája tükörsima volt, az anyagából kilátszottak a légzárványok. Olaj nem dőlt belőle, szép hangja volt, egyenes az oldala, ülései jók voltak, futómű nem kopogott.
Az órában 180 ezer kilométer, ránézésre olyan négyszáz lehetett benne. Kérdem a tulajt, hogy az a 180 ugye vicc? Kikéri magának, hova gondolok, ő 90 ezerrel vette tíz éve! Beszélgetünk, fényezi az autót, harminc kilométerre jár vele dolgozni, még sosem hagyta cserben. Számolok, az minimum napi hatvan km, de inkább hetven, évi kétszázötven munkanap, ráadásul vendéglátós, hétvégén is dolgozik, áruért megy, stb, az alsó hangon évi 25 ezer, tíz éve, az annyi mint, kilencvenezer. Vagy nem.
Folytatás: becsuletesnepper.hu
Négy helyszínen valósulhatnak meg a helyiek és a turisták számára is vonzó beruházások Mezőhegyesen. A dél-alföldi városban a tervek szerint bővül és megújul az út-, kerékpárút hálózat, parkolók, zenepavilon, játszótér, tornapálya is épülne. A település két parkja a fejlesztésekkel jelentős funkcióbővítést kapna.
Grátzer Szabolcsot, a Market tervezési osztályvezetőjét kérdeztük a szabvány jelentőségéről és a BIM-fejlesztések irányairól.
Négy helyszínen valósulhatnak meg a helyiek és a turisták számára is vonzó beruházások Mezőhegyesen. A dél-alföldi városban a tervek szerint bővül és megújul az út-, kerékpárút hálózat, parkolók, zenepavilon, játszótér, tornapálya is épülne. A település két parkja a fejlesztésekkel jelentős funkcióbővítést kapna.