2017. április 28-án délelőtt egy Münchenből Nagyszebenbe tartó repülőgép miatt riasztották a Magyar Honvédség Gripenjeit, mert az nem létesített kapcsolatot a magyar polgári légiforgalmi irányítással.
A NATO Integrált Légivezetési Központ riasztotta a Magyar Honvédség készültségben lévő vadászgépeit, amelyek azonosították és a határig kisérték a repülőgépet.
A Boeing 737 típusú utasszállító repülőgép 11 óra 18 perckor lépett be Magyarország légterébe. A repülőgép a repülési tervtől nem tért el, de nem vette fel a kapcsolatot a polgári irányítással.
A Gripenek hatásos fellépését követően a civil gép rádiókapcsolatot létesített 11 óra 36 perckor a légiforgalmi szolgálattal - közölte a tárca.
A Flightradar24.com online élő radarképe szerint a Tarom román nemzeti légitársaság menetrend szerinti járatát teljesítő Boeing 737-es személyzete nem vette fel a kapcsolatot a légiforgalmi irányítással.
Forrás: mti
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.