2017. március 10-én gurult le a szerelősorról a százezredik Mercedes-Benz V-osztály, a spanyolországi Vitoriában található Mercedes-üzemben, melynek vezetője a Mercedes-Benz kecskeméti gyárának korábbi első embere: Frank Klein.
Az ünnepelt jármű egy olyan kisbusz volt, melyet Marco Polo Horizon fantázianévű lakókocsivá alakítottak át egy spanyol megrendelőnek. Ezt az új, V-osztályból kialakított modellt egyébként ebben az évben kezdték el gyártani. Egyszerre praktikus családi busz és luxusautó. Vitoriában 2014 márciusában indult meg a V-osztály modellek gyártása. Népszerűsége egyre nő, tavaly 58 százalékkal többet adtak el, mint az előző évben, ez a legnagyobb növekedési arány a Mercedes kishaszonjárművek történetében. A rekordévben 48 700 jármű talált gazdára.
Annak érdekében, hogy kielégítsék a megnövekedett keresletet, 2016-ban bővítették a vitoriai üzemet, amelynek vezetője a Mercedes-Benz kecskeméti gyárának korábbi első embere, Frank Klein. A Mercedes a jelenlegi, legújabb V-osztály gyártásának kezdetétől 260 millió eurót költött a teljes kapacitással termelő spanyol üzemre. Csak tavaly több, mint 1100 új embert vettek fel, így már ötezren dolgoznak, naponta 668 járművet gyártanak. A 2017-ben Vitoria új kihívások elé néz. Hamarosan beindítják a Mercedes Vito kisteherautók gyártását is, hiszen erre is ezekre is egyre nő az igény Spanyolországban.
A londoni központú magazin címlapját a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.