2019.09.22, Vasárnap

Gyémántban mérik Baja értékét

2016.06.08. 12:13

Gyémánt elismerést kapott a 100% Baja című film.

Gyémánt elismerést kapott a 100% Baja című film. A Magyar Marketing Szövetség által alapított Országos Városmarketing Díj pályázaton külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában nyert a város. A védjegyet egy évig használhatja a város.

A pályázatra 70 nevezés érkezett 35 városból, 6 kategóriában. Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.

Pongó Tamás örömmel számolt be arról, hogy ismét forgathatott a városról. – Először a várossá nyilvánítás 300. évfordulóján nyílt erre mód, másodszorra pedig most, 20 évvel később. Köszönöm, hogy ötletemet támogatta Baja polgármestere. A cím azt tükrözi, hogy 100%-ban bajai a tervezés és a technika, így a remélt siker is. Az internetes megosztások révén sok turista érkezhet a megújult városba. Köszönettel tartozom a Baja Marketing Kft.-nek, a Tourinform irodának és Dolhai Attila főszereplőnek is.

Fercsák Róbert kiemelte: beigazolódott, hogy jó döntés volt megalapítani a Baja Marketing Kft.-t. – Kimagasló eredményeket ért el a cég, amit ez a díj is mutat. Az igazán jelentős fejlesztések 2012-ben kezdődtek, ezek a kulturális területet is magukba foglalják. Időszerű volt csokorba szedni ezeket, erre jó alkalmat kínált a pályázat. A gyémántminősítéssel felkerült Baja az országos marketingtérképre – fogalmazott a polgármester. Megköszönte a munkát a pályázatot író Kecskés Nórának, ahogy az alkotónak, a cég vezetésének és valamennyi dolgozójának, valamint a köztiszteletben álló bajai polgárként említett Dolhai Attilának is. – A városi költségvetésben is megmutatkozik a turizmus fejlődése. Növekszik a vendégéjszakák száma és a befolyó idegenforgalmi adó. Nem mellékesen, a bajai programoknak is köszönhetően, a régióban is növekedés tapasztalható. Nem állunk meg!

A Baja Marketing Kft. igazgatója, Bócsa Barnabás arra hívta fel a figyelmet, hogy a szakmai zsűri kiváló szakemberekből állt, mai jelentősen növeli a díj értékét. – Csak akkor ítélték meg az elismerést, ha az ötlet és a pályázat egyaránt megfelelt a kritériumoknak. Baja megfelelt, mi a városvezetés, az önkormányzati cégek és a külső vállalkozások közös munkájának köszönhető. Tény: az elmúlt tíz évben olyan jelentős és látványos fejlesztések történtek, hogy rá sem lehet ismerni a városra. Sok munka vár még ránk, további eredmények, javuló mutatók lesznek. Azt is eldöntöttük, hogy jövőre rendezvény kategóriában is elindulunk a halfőző fesztivállal!

– Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére – nyilatkozta a díj átadásakor dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.

forrás: baja.hu

Galéria

BajaBajaBaja Marketing Kft.Országos Városmarketing Díj