A JYSK folyamatosan újítja meg hazai áruházait: május 17-én bajai üzletük is megfiatalodva, még több inspirációt kínálva nyílt meg újra. A közel ezer négyzetméteres áruház immár a JYSK legmodernebb, 3.0-ás koncepciójának megfelelve várja a vásárlókat.
Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a JYSK a 3.0-ás koncepció szerint, ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig világszerte a vállalat minden áruháza megújul, Magyarországon pedig 2023. augusztus végéig összesen 67 áruház üzemel majd az új koncepciónak megfelelően.
A 3.0-ás koncepció jegyében az áruház új világítást kapott és egyszerűbbé vált a sorok közötti navigáció. A bútorok közötti eligazodást 3 bemutató-szoba segíti, amelyek a szezonhoz illően a kerti bútorokat mutatják be. Így két kinti ülőgarnitúra kiállítás, valamint egy nagyobb kerti ülőgarnitúra és étkezőasztal, székek találhatóak a szobákban.
Az alvás szakértőjeként azonban a JYSK külön matrac-stúdiót is kínál, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket. A dekorációs kellékek és kiegészítők pedig még nagyobb területet kaptak, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találják.
A munkálatok során kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, így például az izzókat LED-ekre cserélték, a szociális helyiségekbe mozgásérzékelőt szereltek, a tetőn pedig napelemek kaptak helyet. Az új koncepció jegyében az üzletekben a világítás szakaszolt, 3 ütemben lehet felkapcsolni, amelynek köszönhetően kevesebb fény mellett is nagyszerű vásárlási élmény nyújtható, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25%-kal csökkenthető.
A tapasztalatok szerint az újranyitás kapcsán a JYSK áruházaiban a beltéri bútorok, a matracok, a paplanok, a párnák, a díszpárnák és a plédek a legnépszerűbb termékcsoportok. Az áruházlánc azonban a megújulás kapcsán a nyitás napján az akciók mellett ajándékkal is várja vásárlóit, egy nagypárnával és hatalmas bevásárlótáskával.
A JYSK májusban a bajai mellett debreceni áruházát is egy hónapos átépítés után újranyitotta, szintén a 3.0-ás koncepció jegyében.
A dán üzletlánc jelenleg 91 áruházat üzemeltet országszerte, a 2023. augusztus végéig tartó üzleti évben 4 új üzlet nyílik, további 7-et átépítenek.
A JYSK egy skandináv gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, amely megkönnyíti bármely szoba vagy kert berendezését. A JYSK több mint 3200 áruháza és webshopja 48 országban nagyszerű ajánlatokkal és hozzáértő kiszolgálással várja vásárlóit bármely felületen. Az alapító Lars Larsen első boltját Dániában 1979-ben nyitotta meg. A JYSK ma már 30 ezer munkatárssal rendelkezik.
A JYSK Csoport forgalma a 2021/22-es gazdasági évben 4,87 milliárd euró volt. A JYSK-nek jelenleg Magyarországon több mint 1000 munkavállalója van és 91 üzlettel rendelkezik. A JYSK Magyarországon a 2021/22-es gazdasági évben 67,6 milliárd Ft árbevételt ért el, ami 19%-os növekedést jelent.
A Hollóháza és Pálháza térségét fejlesztő beruházás kiemelt részét képezi két híd felújítása és egy híd átépítése, továbbá a közvilágítási hálózat fejlesztése.
Keresik a kivitelezőt a XVI. században épített vadnai öreg vízimalom belső tereinek felújítására és gépészetének működőképessé tételére, valamint az 1800-as években emelt istálló és parókia épületeinek rekonstrukciós munkáinak elvégzésére.