A busz évek óta járja az országot: kisebb-nagyobb rendezvények, fesztiválok, falunapok vagy épp sportesemények keretében nyílik lehetőség igénybe venni az ingyenes szolgáltatást.
Ismét leparkolt Baján az egészségbusz: az Életmóddal az Egészségért Alapítvány és a Hetednapi Adventista Egyház bajai gyülekezete közös szervezésében a Bajai Halfőző Fesztivál ideje alatt másfél napig bárki számára elérhetővé és látogathatóvá vált a Mozgó lelki- és egészségközpont, ahol különféle (ingyenes) méréseken, szűréseken és tanácsadáson vehettek részt az érdeklődők - olvasható Baja honlapján.
Évek óta járja az országot az adventista egyház szűrőbusza: kisebb-nagyobb rendezvények, fesztiválok, falunapok vagy épp sportesemények keretében nyílik lehetőség igénybe venni az ingyenes szolgáltatást. Gyurkó János szervező úgy tájékoztatott: míg eleinte az volt a cél, hogy azokat a településeket látogassák, ahol adventista gyülekezetek működnek, addig mára már igyekeznek mindenhová eljutni, ahová meghívást kapnak, ez pedig azért sem könnyű, mert ahol egyszer megfordulnak, oda vissza is várják őket. – A busz telephelye a Somogy megyei Nágocson van, onnan indulunk el. Főleg a Dunán túli részeket járjuk már negyedik éve, és úgy látjuk, hogy egyre nagyobb az igény. Az egészséges életmód megismertetését tűztük ki célul, hogy akik változtatni szeretnének az életükön, kapjanak hozzá megfelelő segítséget, útmutatást. Sok olyan civilizációs problémát ismerünk, amelyeken életmód változtatással lehet segíteni, emiatt hoztuk létre a szűrőbuszt. A néhány száz fős falutól a több ezres városig, gyakorlatilag Debrecentől Keszthelyig bárhol megjelenhetünk, ahová hívnak – ismertette a szervező.
A teljes cikk Baja honlapján olvasható.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.