A részvételi oklevél mellett kiültethető árvácskatöveket is kaptak a pályázók.
Összesen tizenkilenc bajai tanintézmény vett részt a Gyermekek a virágos intézményekért címmel kiírt pályázaton, amelynek keretében a Bajai Városvédő- és Szépítő Egyesület és az önkormányzat ösztönözte a diákokat és tanulókat környezetük szépítésére – olvasható Baja hivatalos honlapján.
Az ősz folyamán megtörtént a zsűrizés, majd megszülettek az eredmények. A minősítéseket – amelyek mellé részvételi oklevél, valamint kiültethető árvácskatövek is jártak – november 2-án, kedd délelőtt vehették át az érintettek a városháza dísztermében.
Szakértőként Burszki Darinka, a Bajakert Nkft. ügyvezetője is úgy értékelte: különleges díszítéseket értékelhetett a zsűri. – Jó volt látni a lelkesedést, a törekvést a gyerekek és a pedagógusok részéről.
Fontos, hogy a gyermekeink szép, esztétikus környezetben tölthessék mindennapjaikat, és értékeljék a szépséget. Idén főként a bejáratok környéke sikerült különösen egyedire, a jövő év törekvése, hogy az intézményhez tartozó közterületek is hasonló figyelmet kapjanak. Minden, a pályázatra jelentkező iskola-óvoda-bölcsőde szép és élhető – értékelte a szakember.
A teljes cikk a város honlapján olvasható.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.