Az extrém alacsony vízállásnak köszönhetően előbukkantak a Petőfi-sziget felé vezető régi híd pillérének maradványai, így a szakembereknek a héten lehetőségük nyílt a bontási munkára.
Az Alsó Duna-völgyi Vízügyi Igazgatóság munkatársai egy kis merülésű úszótagon egy speciális munkagéppel és kézi bontó kalapács segítségével elbontották és feldarabolták a pillérek mederből kiálló részeit.
A Petőfi-szigetet a várossal összekötő régi hidat 1982-ben bontották le, a munka akkor részben robbantással történt. A hídpillér alapok mederben lévő szerkezeti elemeit azonban nem sikerült maradéktalanul eltávolítani az akkori kivitelezőnek, ezért volt szükség a munkára – olvasható a vízügyi igazgatóság közleményében.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.