A Telekom 8 kelet-magyarországi megyeszékhelyen és 5 további városban elérhetővé tette az akár 300 Mbit/sec névleges letöltési sebességű mobilinternet szolgáltatást.
Ezzel a 4G+ (LTE-Advanced) technológiára, azaz a jelenleg hazánkban elérhető leggyorsabb mobilinternet technológiára épülő bázisállomásainak száma 100-ra emelkedett. A fejlesztésben érintett városok: Békéscsaba, Debrecen, Eger, Kecskemét, Miskolc, Salgótarján, Szeged, Szolnok, továbbá Baja, Cegléd, Gödöllő, Gyöngyös és Karcag. A tervek szerint a Telekom az év végéig több száz újabb bázisállomáson bekapcsolja a 4G+ technológiát.
Az LTE-Advanced technológia által lefedett területeken az ügyfelek az eddigiekhez képest akár kétszeres adatsebességet is tapasztalhatnak az erre alkalmas eszközök és díjcsomagok használatával. Még a nagyobb adatigényű tevékenységek során is, mint például videotartalom fel- illetve letöltés, zene letöltés vagy applikációk használata, az ügyfelek nagyobb sebességet és jobb felhasználói élményt érhetnek el akár csúcsidőben vagy tömegrendezvényeken, például stadionokban és fesztiválokon is.
A Telekom kínálatából jelenleg több mint húszféle okos készülékkel (a 'category 6' megjelölésű eszközökkel), a szolgáltató Next M és Next XL okostelefonos, továbbá Net&Roll M és Net&Roll L mobilinternetes díjcsomagjaival és azok Aranytárskártyás változataival tudják kihasználni az LTE-Advanced technológia nyújtotta előnyöket a fejlesztésben érintett lakosok. A Telekom kínálatában ma már gyakorlatilag minden okostelefon, illetve okos eszköz képes a 4G hálózathoz való kapcsolódásra.
2015 decemberében az országban elsőként Nyíregyházán, a Digitális Magyarország program első állomásán vált elérhetővé az akár 300 Mbit/sec elméleti letöltési sebességű mobilinternet szolgáltatás* a Telekom hálózatán. A Telekom 4G hálózatának kültéri lefedettsége ma már 97,5 százalékos. A szolgáltatást használók száma dinamikusan növekszik, jelenleg országszerte már 1,1 millió ügyfél élvezi a 4G technológia nyújtotta előnyöket.
Forrás: http://computerworld.hu/
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.