A Hídépítő és a Mészáros által kivitelezett hidat hamarosan már birtokba veheti az utazóközönség.
Tegnap este sikeresen lezajlott a dísz és közvilágítás főpróbája az új Komáromi-hídnál. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) és a Slovenská Správa Ciest (SSC) beruházásában épülő új komáromi Duna-híd kivitelezését a Hídépítő Zrt., valamint a Mészáros és Mészáros Kft. alkotta H-M DUNAHÍD Konzorcium végzete el, kiemelt alvállalkozóként a Hódút Kft. bevonásával.
A fejlesztésben egy 600 méteres, egy pilonos, ferdekábeles átkelő épült meg a jelenleg is használt vasúti hídtól 170 méterre nyugatra.
A nettó 91,2 millió eurós projekt teljes költségének közel 85 százalékát a CEF (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) támogatási alap finanszírozza.
Legutóbb májusban számoltunk be a teljes befejezéshez közel álló híd aktuális folyamatairól, amikor sikeresen elvégezték a statikus és dinamikus próbaterhelést. A jelenlegi állás szerint a Komáromot Révkomárommal összekötő hídnál a kivitelezési munkákat teljesen befejezték. Napjainkban zajlanak a forgalomba helyezéshez szükséges magyar és szlovák hatósági eljárások.
A Vemévszer és az Incorso építheti meg az állatkert legújabb részlegeit.
A metróépítés és a SWIETELSKY foglalja keretbe Horváth Péter karrierjét. A márciusi Hónap Mérnöke 13 évvel ezelőtt a M4-es metró kivitelezésén kezdte el a munkát a Kálvin téri állomás építkezésén. Most az M3-as metró projektjének kilenc állomásra terjedő középső szakaszán pedig már projektvezető, ahol 5 állomás felújítását koordinálja – többek között a Kálvin térit is.