17,2 milliárd forint számlázott árbevétellel zárta a tavalyi évet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., amely közel 10 százalékos növekedést jelent 2017-hez képest. A vállalat szentkirályi telephelyén tavaly átadott palackozógépsorával megkétszerezte termelőkapacitását, hogy kielégíthesse a növekvő keresletet.
Értékesítési rekordot döntött és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai ásványvízpiacon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2018-ban a társaság 6 százalékkal növelte eladásait a magyar és a környező országok piacain, számlázott árbevétele pedig 17,2 milliárd forint volt, amely közel 10 százalékos bővülés 2017-hez képest. A növekedést segítette - a Szentkirályi, Theodora, Nestlé Aquarel, Magnesia és Emese márkák népszerűségén túl - a hosszúra nyúlt nyári szezon, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon. A márkatermékek növekvő súlyának általános tendenciáját alátámasztja a Nielsen januárban kiadott kiskereskedelmi indexe is: 2018-ban a teljes élelmiszerpiaci értékesítések több mint 70 százaléka gyártói márkás termék volt.
Az éves adatok azt mutatják, hogy a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. megőrizte piacvezető pozícióját és tovább növelte piaci részesedését a hazai természetes ásványvízpiacon. A kiemelkedően jó szezonnak köszönhetően a vállalat eladásainak volumene a Nielsen által mért ízesítetlen (természetes) ásványvízpiacon 6,9 százalékkal nőtt, amely közel kétszerese a piac átlagos 3,7 százalékos növekedésének.
Az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében a társaság tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén. Az új palackozógépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.
„Újabb sikeres évet tudhatunk magunk mögött, amelyhez márkaportfóliónk és pénzügyi hátterünk ereje adta a stabilitást és a lendületet. A tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásunkkal biztosítjuk a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, amely lehetővé teszi, hogy partnereink számára teljes italportfóliót kínáljunk” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
forrás: Nielsen Kiskereskedelmi Index – Teljes Magyarország, volumeneladások az ízesítetlen szénsavmentes ásványvizek piacán belül, a gyártói és kereskedelmi márkákat figyelembe véve a 2017. január – december és 2018. január – december közötti időszakra vonatkozó kumulált adatok szerint a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. részére szállított adatok alapján.
A Nemzeti Atlétikai Központ komplexumában a Stadionpark és a Panoráma Sportpark nyújt szabadidős programra lehetőséget.
A Weinberg számára a fenntarthatóság nem csak papíron, hanem a gyakorlati megvalósítás során is fontos.