Csátalja Község Önkormányzata pályázatot nyújtott be a TOP-2.1.3-15-BK1 – Települési környezetvédelmi infrastruktúra fejlesztések című felhívásra. A 25 000 000 millió forintos, vissza nem térítendő uniós forrásnak köszönhetően a település egy részén a jövőben megelőzhetők a felesleges csapadék okozta károk.
Az utóbbi időkben a település néhány utcájában rendszeresen gondot okozott a csapadékvíz elvezetés hiánya, nem megfelelő kiépítése. Nagyobb esőzések után a lakóházak aláázását jelezték a területen élők, továbbá a keletkezett nagy mennyiségű csapadék nem tudott elszivárogni, így a házak, bejárók előterében maradt, veszélyeztetve az ingatlanokat. A problémára a megoldást a csapadékvíz elvezető rendszer terhelésének csökkentése jelenti, a befogadókba történő bevezetéssel földmedrű árkok kialakítása révén. A fenti, vissza nem térítendő uniós támogatás ennek létrejöttét célozta meg. A fejlesztés a Damjanich, Petőfi és Árpád utcákat érintette, az újonnan létrehozott földárok teljes hossza pedig 245,7 méter.
A beruházásnak köszönhetően az érintett utcákban lévő ingatlanok a jövőben mentesülnek a belvizek káros hatásai alól, ezáltal helyben tarthatók a vizek és csökkenthető a káros többletvizek által okozott kártételek száma.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.