Hírös.Index logo
Főrovatok
Mellékletek
h i r d e t é s
Alrovatok
design-top
Alrovatok

Hírlevél
Adja meg e-mail címét:

h i r d e t é s

Tovább él az a nő, amelyik mértékkel, de iszogat

2011.09.09. 05:33:00

Nagyobb eséllyel éri meg a 70. születésnapját az a nő, aki naponta iszik egy alkoholos italt, mint az, aki soha rá sem néz mondjuk a pálinkás pohárra vagy a boros üvegre.

h i r d e t é s
Nem éri meg teljesen absztinensnek lenni. A Harvard egyetem 14 ezer nő bevonásával és vizsgálata alapján készített tanulmányt: eszerint a mérsékelten alkoholt fogyasztó nők jóval nagyobb eséllyel érték meg 70 éves korukat jó egészségben, mint a nagyivók és az absztinensek. A heti alkoholmennyiség egyenletes elosztása (napi 2 deci bor vagy 1-2 pohár sör) előnyösebbnek mutatkozott az egészség szempontjából, mint a hétvégére szorítkozó nagyobb italozás. A rendszeresen, de csak keveset ivó nőket elkerülte a szív- és a cukorbetegség, de a rák is.

civishir.hu -  Regon

 

h i r d e t é s

 

h i r d e t é s







design-bottom
design-top
design-bottom
design-top
Kecskemét Baja Kiskőrös Kiskunhalas Kiskunmajsa Nagykőrös Galéria Soltvadkert
Bácsalmás Kalocsa Kiskunfélegyháza Kunszentmiklós Lajosmizse Tiszakécske És a többi...

p a r t n e r e i n k

01fokusztakarek 02_opticon adrenalin dunaaszfalt frittmann malom malom_mozi mti royalsekt szentkiralyi
design-bottom
© 2001-2012 Hírös.Index