Hétfőtől megállás nélkül haladnak át a szerelvények a Semmelweis Klinikák és a Corvin-negyed állomásokon is: a SWIETELSKY az előkészítő feladatok befejeztével a kivitelezés új szakaszába lép.
Mint rendszeresen képgalériával beszámolunk róla, március óta nagy lépésekkel halad előre a hármas metró középső szakaszának építkezése Budapest belvárosában. A BKV beruházásában három ütemben lezajló fejlesztés északi (Újpest Központ - Lehel tér) szakaszát tavaly tavasszal adták át, a déli szakasz (Népliget - Kőbánya-Kispest) állomásain jelenlegi dolgozik a Strabag Építő Kft., most itt nem jár a metró.
A déli szakasszal párhuzamosan már mintegy fél éve dolgozik a SWIETELSKY Kft. a középső (Nagyvárad tér – Lehel tér) megállók felújításán. Miután elnyerték a pályázatot, télen elrajtoltak az előkészítési munkákkal, majd március elején átvették a Ferenciek tere és az Arany János utca állomásokat, ahol azóta már többek között
A cikkünkben bemutatott galéria ezeket a munkákat ábrázolja.
A két állomásokon már az átvétel óta megállás nélkül halad át a metró: most a Semmelweis Klinikákat és a Corvin-negyedet zárják le a közlekedés elől. Így a Nagyvárad tér után a Kálvin tér fog közvetlenül következni: az fennmaradó hosszabb területen szakaszon pedig dedikált M30-as jelzésű metrópótló járat indul majd, a jelenleg is működő M3-as jelzésű Nagyvárad tér – Kőbánya-Kispest útvonalú buszok mellett - derül ki a BKK közleményéből.
Mindemellett már készülnek a középső szakasz későbbi teljes lezárására: ennek része például a pesti fonódó villamoshálózat kialakításának megkezdése a 2-es és 24-es vonalak összekapcsolásával, melynek munkálatai már látványosan előre haladtak.
Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
Több mint 1600 négyzetméternyi felület újult meg az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának Kecskeméti utcai épületegyüttesén.