A Telenor számos innovatív szolgáltatást vezetett be az elmúlt években, mint például az online zeneszolgáltatást nyújtó Deezert, az online tévézést kínáló Telenor MyTV-t és nemrégiben a mobil pénzügyi szolgáltatást, a MyCardot. Ez az újító szándék ügyfélközpontúsággal párosul a Telenornál. Ennek jegyében indította útjára forradalmi jelentőségű tarifakonstrukcióját, a Mytariffot. A közel 200 féle tarifa-kombinációból az ügyfelek saját igényeik alapján, személyre szabva, modulárisan állíthatják össze díjcsomagjukat meghatározott mennyiségű hanghívást, SMS-t és adatforgalmat kombinálva.
A tarifa-konstrukcióval bevezetett, az ügyfelek igényeit még inkább középpontba helyező üzletfilozófia jegyében a Telenor megújítja arculati elemeit, valamint bemutatótermeit és üzleteit is átalakítja. Az új koncepcióval a mobilszolgáltató ügyfelei elsőként a Kecskeméten most nyílt üzletben találkozhatnak, ahol a friss, színes belső tér mellett még magasabb színvonalú személyes kiszolgálásban lehet részük.
„Az ország bármely pontján, így Kecskeméten is a legmagasabb színvonalú ügyfélélményt kívánjuk biztosítani. Ennek érdekében nyitottuk újra a legnépszerűbb helyi üzletünket itt, a Malom Központban, ahol a kezdetek óta jelen vagyunk. A korábbinál háromszor nagyobb bemutatótermünkben kétszer annyi kolléga áll az ügyfelek rendelkezésére a gyorsabb és kényelmesebb kiszolgálás érdekében. Mostantól teljes körű ügyfélszolgálat, még szélesebb készülék- és tartozékválaszték várja a betérőket, akik valamennyi szolgáltatásunkat is kipróbálhatják szupergyors Hipernet hálózatunkon.” – mondta Oláh Gábor, a Telenor lakossági értékesítési igazgatója.
Az ünnepélyes üzletnyitást a Telenor február 27-én, pénteken egész nap nagyszabású rendezvénnyel ünnepelte és ünnepeli a Malom Központban, ahol a látogatókat szórakoztató játékokkal, Deezer DJ-vel és kívánságműsorral várták, a napot pedig Vastag Csaba és Vastag Tamás koncertje zárja majd 18 órakor.