A szépkorú hajósi polgárokat a hagyományokhoz híven, minden évben Hajós Város Önkormányzata egy ebéddel egybekötött rendezvénnyel köszönti.
Polgármester asszony egy jó hírrel is szolgálhatott, hiszen a rendezvénynek otthont adó, egyébként a megye egyik legszebb Művelődési Központja, az Albrecht Dürer Művelődési Ház több ponton is korszerűsödhet, melyre a hajósi képviselő-testület nemrég beadott egy pályázatot. Ha nyer a pályázat, teljes villamos korszerűsítés, nyílászáró cserék, is megvalósulhatnak, további tervek mellett.
További jó hír, hogy lassan, de végre elkezdődnek a Hajósi Pincefalu és Hajós Városát összekötő út felújítása, mely pár hónapon belül átadásra is kerülhet, ahogy jó hír az is, hogy az ikonikussá vált Cabernet fogadót a Területi és Településfejlesztési Operatív Programnak köszönhetően.
"Minden ilyen törekvés arra szolgál, hogy megóvjuk és tovább fejlesszük mindazt, amit Hajóson is a még köztünk élő időskorúak, szépkorúak életük ereje teljében olykor többször is felépítettek, megszenvedve a történelem viszontagságait, elvéve tőlük sok mindent, olykor az otthonaikat is, de újra és újra talpra állva, itt vannak köztünk, és a város az Ő munkájuknak is köszönhetően gyarapodni képes. Minden tiszteletem és megbecsülésem az Övék."
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.