Karácsony közeledtével az általános iskola második osztálya pásztorjátékot adott elő a császártöltési Idősek Otthonában.
A templomban már eljátszották a Betlehemes jelenetet, de ezúttal az idősek is részeseivé válhattak az előadásnak. Nagy örömmel és tapssal fogadták a szép jelmezekbe bújt gyerekeket, akik szívvel-lélekkel mutatták be Jézus születésének rövid történetét.
A műsor végén a szereplők a szép korúakat kis angyalkákkal örvendeztették meg, ők pedig köszönetképpen csokoládét és kerámia ajándékot kaptak.
Búcsúzóul együtt karácsonyi dalokat énekeltek és szeretettel gondoltak az ünnep közeledtére.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.