A bajnokságon a Bács-Kiskun Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságot egy hét fős csapat képviselte.
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Országos Fekvenyomó Bajnokságát - az Országos Katasztrófavédelmi Sportegyesület és a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság közös szervezésében, Mészáros László, többszörös fekvenyomó Európa- és világbajnok közreműködésével - a Miskolci Rendészeti Szakgimnáziumban rendezték meg.
Az erős, jól felkészült mezőny tagjai - nők és férfiak egyaránt - az erőemelő világszövetség (WPC) versenyszabályzata alapján több súly-, és korcsoportban mérték össze erejüket. Sportszerű versengésnek és kemény küzdelmeknek lehettek tanúi a kísérők és a nézők. A helyezéseket a bírók a legnagyobb súly teljesítése alapján döntötték el. A csapatverseny értékelésénél a szervezeti egységenként induló, maximum tíz fő közül a legjobb négy férfi és egy női versenyző eredményét összesítette a bírálóbizottság.
A megyei csapat tagjai jó tanácsokkal segítették egymást a bemelegítésnél, majd lelkesen buzdították az éppen súly alatt fekvő társukat. Az eredmények nem maradtak el! A csapat két tagja a dobogó legfelső fokára állhatott, egy versenyzőnek „bronz” került a nyakába. A csapateredményért közösen küzdöttek meg, ami egy igen szép harmadik helyezést eredményezett. Az összesített csapatversenyben sem találtak sok legyőzőre, hiszen negyedikként zárták a mezőnyt.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.