2024.03.29, Péntek
Panasza van? Segítünk!
dr. Rajkai Péter, a MEKH Fogyasztóvédelmi Ügyfélkapcsolati osztályának vezetője, Scherer Zsolt, a MEKH sajtószóvivője, dr. Zombor Attila  BKMKH főigazgató, dr. Borics Attila BKMKH hivatalvezető helyettes

Panasza van? Segítünk!

2017.06.22. 13:19

A felhasználóváltás problémakörére és a védendő fogyasztói státusszal kapcsolatos tudnivalókra hívja fel a figyelmet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal.

Hirdetés

"Panasza van? Segítünk!" sorozat harmadik és negyedik részét, a május végén megjelenő "Jelentse be időben! Tájékoztató a felhasználóváltozásról", valamint a "Tájékoztató fizetési nehézségek esetére, illetve védendő fogyasztóknak" című fogyasztóvédelmi tájékoztató füzeteiket a Bács-Kiskun-Megyei Kormányhivatal szervezte sajtótájékoztató keretében mutatta be a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal.

 

A villamos energiát, földgázt, távhőt vagy vezetékes vizet fogyasztó személyében bekövetkezett változás bejelentése jogszabályi kötelezettség. A vitás ügyek sokszor abból adódnak, hogy a fogyasztók megfeledkeznek a változások bejelentéséről a szolgáltató felé. A kiadvány célja, hogy felhívja a figyelmet ennek fontosságára, módjára és elmaradásának következményeire.

 

Mindenki kerülhet olyan helyzetbe, amikor nehézséget okoz a mindennapi, komfortos élethez szükséges közművek kifizetése, avagy használata. A sorozat negyedik kiadványa elsősorban lakossági fogyasztóknak szól, és segít eligazodni az ilyen helyzetbe kerülőknek a lehetőségek között. Fontos, hogy ne kelljen lemondani bármely szolgáltatásról, és lényeges azt is tudni, hogy milyen kötelezettségeik vannak a szolgáltatóknak az adott helyzet megkönnyítésére.

 

 

 

 

Bács-Kiskun Megyei KormányhivatalKecskemétMegyePanasza van? Segítünk!Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal