A SZÍN-TÁR-on hazai és határon túli, magyar nyelvű színészképző intézmények hallgatói mutathatják meg tehetségüket, színpadi rátermettségüket.
Tizenegyedik alkalommal rendezik meg november 8. és 12. között a magyar nyelvű színészképző intézmények találkozóját, a SZÍN-TÁR-t Kecskeméten - tájékoztatta a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház művészeti titkára az MTI-t.
Mészár Zsuzsanna elmondta: a koronavírus okozta járvány miatt márciusban elhalasztott találkozóra
A határon túli Újvidéki Művészeti Akadémia és a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem online vesz részt. A SZÍN-TÁR-on hazai és határon túli, magyar nyelvű színészképző intézmények hallgatói mutathatják meg tehetségüket, színpadi rátermettségüket - tette hozzá.
A rangos seregszemle öt napja alatt a szervezők tíz előadással, filmvetítéssel és közönségtalálkozókkal is várják az érdeklődőket. A találkozó a műsort és műfajokat tekintve széles spektrumot vonultat fel: klasszikus és kortárs művek egyaránt képviseltetik magukat, Móricz Zsigmond művein keresztül, Brecht klasszikusán át Örkény Istvánig, de látható lesz a jól ismert My Fair Lady vagy a számos feldolgozásban színpadra állított Akárki című előadás is.
A művészeti titkár emlékeztetett arra, hogy a kecskeméti teátrum együttműködése a Szent István Egyetem kaposvári Rippl-Rónai Művészeti Karával komoly múltra tekint vissza, hiszen társulatuk számos tagja onnan érkezett.
Emellett a jelenlegi ötödéves színművész osztálynak Cseke Péter színházigazgató az osztályfőnöke.
A fiatalok a Móricz/Árvácska remix, Nihil és a Magyartalanságok Móricz Zsigmond új regényében című előadásokban lépnek színpadra, de a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színházban a Száll a kakukk fészkére, a Gardénia, a Nyolc nő és a Légy jó mindhalálig című darabokban is játszanak.
A SZÍN-TÁR előadásaira is a járványügyi előírásoknak megfelelően a nézők testhőmérséklet-mérést és kézfertőtlenítést követően, maszkban foglalhatják el helyeiket. Biztonságukról továbbá a Kelemen László Kamaraszínház és a Ruszt József Stúdiószínház nézőterén elhelyezett légtisztító berendezésekkel gondoskodnak - tette hozzá Mészár Zsuzsanna.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.