Nem minden nap fordul elő, hogy belép az ember a Malom Központba, hogy megigyon egy finom kávét és az első ember aki szembe jön az Kovács Áron. A másodikról nem is beszélve, aki Grátz Márk. Beljebb haladva pedig egy komplett stáb forgolódik... vagy forgat? Meg nem erősített belső információk alapján - és persze külső ránézésre is valami egészen új dologba csöppentünk...
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.