A hazai politikai bulvárt erősítő Átlátszó.hu láthatóan pénzt és energiát nem sajnálva évek óta próbálja megbélyegezni a hazai közélet szereplőit. Az átlátszó munkatársai - vélhetően egy kellemes riport készítése közben - figyelték meg a két kécskei jóbarátot.
Több hétig tartó oknyomozó riport (nyaralás) keretében figyeltek meg egy hajót az Adrián az Átlátszó munkatársai - derült ki abból a hosszú riportból, amelyet ennek kapcsán jelentetett meg a Soros alapítványokhoz köthető szerkesztőség. A szerkesztőség anyagi lehetőségeit jól mutatja, hogy modern technikával, valószínűleg több millió forintos költségvetés segítségével oknyomoznak az Átlátszó munkatársai.
A riportban megemlítik többek között a Bács-Kiskun megyei kormánymegbízottat, Kovács Ernőt is, aki Szíjj Lászlóval a Duna-Aszfalt Kft. tulajdonosával nyaralt az Adriai tengeren. Szerencsére azt is megemlítik, hogy mind a ketten tiszakécskeiek és azt pedig sokan tudják, hogy réges-régi baráti viszonyban állnak egymással.
Megkérdeztük a Duna Aszfalt-ot, hogy milyen jogcímen nyaralt Szíjj Lászó és Kovács Ernő. Lehel Zoltán a Duna Aszfalt Kft. innovációs főmérnöke a következő választ jutatta el szerkesztőségünkhöz:
"Szíjj László üzleti ügyei miatt sokat utazik, a vállalkozásai nemzetközi megbízásokat is végeznek.
Nyáron pihenés céljából is ellátogatott többek között a horvát tengerpartra.
Az üzleti utak, üzleti ügyek intézése során nagyon sok emberrel kerül kapcsolatba.
Tiszakécske volt polgármesteréhez gyerekkori barátság fűzi, hiszen Tiszakécskén született, ma is részben ott él és ott alapította 28 évvel ezelőtt a vállalkozását. A baráti viszonyuk a mai napig fennáll."
Fotó: Kovács Ernő, és Szíjj László az Opatija-i kikötőben 2018. augusztus 16-án. (fotó: Átlátszó / Németh Dániel)
A londoni központú magazin címlapját a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.