Böhönyén rendezték meg a VII. Országos Kismotorfecskendő-Szerelési Bajnokság nyolcadik, egyben az évad záró fordulóját a hétvégén
A verseny nyolcadik fordulójára az országból, húsz településről huszonöt csapat - Bács-Kiskun megyéből a Bajai Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság versenycsapata - érkezett, hogy összemérjék felkészültségüket a három - "retro", "modern"és "női"- kategóriában. A bajai csapat az idei versenysorozatban hat versenyhelyszínen, „modern” és „retro” kategóriában versenyzett. Böhönyén a bajai csapat a „modern” kategóriában a 4. helyen, „retro” kategóriában a dobogós 3. helyen végzett.
Az összesített eredmények alapján „retro” kategóriában az Országos Kismotorfecskendő-Szerelési Bajnokság végeredménye:
1. Becsehely ÖTE
2. EGIS
3. Baja HTP
4. Komlóska
5. Böhönye ÖTP
6. Püspökladány HTP
7. Sárosd ÖTE
8. Hévíz ÖTE
9. Újbuda HTP
10. Bicske ÖTP
Az összesített eredmények alapján „modern” kategóriában az Országos Kismotorfecskendő-Szerelési Bajnokság végeredménye:
1. Becsehely ÖTE
2. Püspökladány HTP
3. Győr HTP
4. EGIS
5. Sárosd ÖTE
6. Baja HTP
7. Becsehely ÖTE Női
8. Komlóska ÖTE
9. Sárosd ÖTE Női
10. Lángangyalai
Forrás: www.sugopart.hu
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.