A Fidesz kihelyezett visegrádi üléséről jelent meg ez a kép a miniszterelnök közösségi oldalán "23.49 Meló után"-címmel.
Már csak az a kérdés, hogy a vélhetően ultipartit a soltvadkertiek (dr. Kerényi János és Font Sándor) vagy Orbán Viktor nyerte?
A kép forrás: https://www.facebook.com/orbanviktor/photos
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.