Amióta évi 30 milliárdról 300 millióra csökkentette a kormány a megyei önkormányzatok költségvetését, bizony jelentősen átalakult a korábban nagyhatalmú testület működése. Persze még csak az út elején járnak a megye vezetői az önálló és sikeres gazdálkodás terén, így egyelőr emintha egy átmeneti állpotban telnének a tevékyen mindennapjaik.
A vidám múlttal rendelkező megyei elnök ígéretéhez hűen a rendszeres megyei közgyűléseket nem Kecskeméten a megyeházán, hanem a megye különböző városaiban rendezi meg. Rendkívül ronda dolog lenne azt gondolni, hogy ezt a korábban elképzelhetetlen "gesztust" talán az is befolyásolhatta, hogy a megyei önkormányzatnak mára nincs pénze arra, hogy vendégül lássa az ülésekre a képviselőket...
Bár ennek a megyei testületeknek egyelőre láthatóan nincs éredmi feladatuk a hazai közig azgatásban, mégis óriási lehetne a jelentőségük, péládul a kibontakozó 2020-as Eu-s források koordinálásában. Persze ahhoz, hogy érdemi szereplői legyenek a jelen világnak, talán el kellene hagyni azt a régi időket idéző álszent protokollt, mint a 10-20 éve szokásos napirendi pontozás. Be kellene látni, hogy ahhoz, hogy egy hatékony gazdálokó szervezetté váljanak ezt a gittrágást be kellene fejezni.
...Ha pedig kedvük van hozzá, akkor legalább nem kellene ebből közügyet csinálni, mert egy ilyen napirendnek lássuk be vajmi sok értelme van:
A programok a következők:
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.