Egy 2016-ban beadott pályázata nyert Kiskunhalasnak egy tegnapi döntés szerint.
A Kulturális és közösségi terek infrastrukturális fejlesztése és helyi közösségszervezés a városi helyi közösségi fejlesztési stratégiához kapcsolódva megnevezésű pályázaton 50 millió forintos, 100%-os támogatást nyert a város.
Pályázó neve: Kiskunhalas Város Önkormányzata
Projekt megnevezése: Éld Bele Halas Helyi Közösség
Pályázati kiírás megnevezése: TOP-7.1.1-16 – Kulturális és közösségi terek infrastrukturális fejlesztése és helyi közösségszervezés a városi helyi közösségi fejlesztési stratégiához kapcsolódva
Projekt helyszíne (település): Kiskunhalas
Megítélt összeg: 50 000 000 .- HUF
Támogatás aránya: 100 %
Támogatási döntés dátuma: 2017.08.01
Forrás: ERFA
Ország: Magyarország
Beavatkozási kategória: Uniós társfinanszírozási ráta: 95 – ERFA
Projekt összköltség: 100 000 000 .- HUF
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.