Öt helyszínen kihelyezett ügyfélszolgálatot működtet januártól a polgármesteri hivatal. Erről legutóbbi ülésén, december 14-én, csütörtökön határozott a képviselő-testület.
Dr. Faragó Zsolt jegyző a döntés előzményeiről elmondta: többször találkoznak azzal a problémával – főleg külsőbb városrészekben, az idősebb korosztály körében –, hogy nehézséget jelent számukra bejutni a városba hivatalos ügyeiket intézni. Ezért régóta tervezik kihelyezett ügyfélszolgálati irodák működtetését a város különböző pontjain.
A kihelyezett ügyfélszolgálatok feladata lesz többek között tájékoztatás nyújtása, az ügyindítás megkönnyítése, a hivatali ügyintézés segítése, az önkormányzat és hivatala ügykörét érintő kérelmek, beadványok átvétele, érkeztetése és továbbítása ügyintézésre. A feladatot egy fő gyakorlott köztisztviselő végzi, az általános ügyfélfogadási rendtől eltérően a hét minden napján más-más városrészben tartva ügyfélszolgálatot.
NAP | HELYSZÍN | IDŐPONT |
Hétfő | Bankfalu; Csillag Szolgáltató Központ; Alpári út 1/b. | 8:00 – 14:00 |
Kedd | Petőfi-lakótelep; Közösségi Ház; Darvas tér 1. | 8:00 – 14:00 |
Szerda | Kossuthváros; Közösségi Ház; Szendrey Júlia utca 1/A. | 8:00 – 14:00 |
Csütörtök | Móraváros; Önkormányzati ingatlan; Nefelejcs utca 2. | 8:00 – 14:00 |
Péntek | Halesz, Közösségi Ház; XI. körzet tanya1. | 8:00 – 12:00 |
Hazánk egyik legszebb iskolaépületét 1932-ben avatták fel, a közelgő 100. évfordulóig pedig elvégzik a főépület külsejének rekonstrukcióját. A szakemberek hat ütemben, összesen mintegy 15743 négyzetméternyi felületet tisztítanak meg, javítanak ki és festenek le a műemléki védelem alatt álló intézményen.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.