Ingyenes közterületi WiFi-hálózat lesz a Kossuth utcán, a polgármesteri hivatal épületétől a Dózsa György utca sarkáig terjedő szakaszon. A hálózat kiépítésének költségét a UPC Magyarország Kft. vállalta magára, az üzemeltetés költségeit pedig az önkormányzat fizeti. Erről a 2017-es év utolsó testületi ülésén határozott a képviselő-testület – tájékoztatta lapunkat Csányi József polgármester.
– Több mint másfél éve keressük a megoldást arra, hogy – a polgármesteri programban ígértek szerint – a vidéki városok közül az elsők között Félegyházán is kiépülhessen az ingyenes közterületi WiFi-hálózat. Most a UPC Magyarország Kft. közreműködésével és a képviselő-testület jóváhagyásával a város kísérleti jelleggel belevág ebbe a projektbe. Hosszú tárgyalások után sikerült megegyezni a szolgáltatóval arról, hogy első körben a Kossuth utca említett szakaszán indul be a térítésmentes szolgáltatás, majd a tapasztalatok függvényében döntünk a folytatásról. Az említett területen 3×500 megabites sávszélességű hálózat lesz kiépítve, a szolgáltatás előreláthatóan májusban indul.
A visszaéléseket a használati időre és a tartalomra vonatkozó védelmi és korlátozó rendszerek beépítésével igyekszünk elkerülni. Ennek megfelelően természetesen nem lesznek elérhetőek szeméremsértő, pornográf oldalak, és az online csetelés, telefonálás sem lesz lehetséges. Erre azért van szükség, hogy minél nagyobb számban tudják használni az ingyenes WiFi-t a félegyháziak. A jelenlegi tesztüzemet terveink szerint a város más pontjain kiépített közterületi hálózatok követik majd – mondta a tervekről a polgármester.
A londoni központú magazin címlapját a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.