A kecskeméti diákok által elnevezett RZS-6000 - humanoid robot – is segített az alapvető rendőri karjelzések megismerésében.
A Kecskeméti Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola 3. b osztályában 2018 januárjában közlekedési szakkör indult. Ennek keretében heti két alkalommal rendezték meg a foglalkozásokat, melyeken a gyermekek játékos formában ismerkedhettek a korosztályuk számára legfontosabb közlekedési szabályokkal.
Megtanulták, átismételték a legfontosabb közlekedési szabályokat, táblákat és jelzéseket, különösen azokat, melyekkel gyalogosként, kerékpárosként találkozhatnak. Az iskola környezetében kirándultak a gyerekek, ahol tanulmányozhatták a jelzéseket „életnagyságban”, illetve megismerték azokat a helyeket, ahol a legnagyobb figyelemre van szükség.
Megtanulták az alapvető rendőri karjelzéseket, amiben - a diákok által elnevezett - RZS-6000, a humanoid robot is segítségükre volt.
A szakkör végén közlekedési plakátot készítettek, majd – záróaktusként – az iskola udvarán felállított kerékpáros ügyességi pályán tehették próbára tudásukat, tesztelhették kerékpár-kezelési ügyességüket. A szakkör kezdetén és végén a közlekedéssel kapcsolatos ismereteiket, hozzáállásukat mérő tesztet kellett kitöltenie a gyermekeknek, melyek azt mutatják, hogy a szakkör eredményes volt: közlekedési ismereteik, attitűdjeik is fejlődtek.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.