A nemzedékek közötti kommunikáció volt a témája annak az előadásnak, amelyet Dr. Harsányi Ernő kandidátus tartott augusztus 21-én a kecskeméti Tudomány és Művészetek Házában.
A rendezvény a Bács-Kiskun Megyei Tudományos Ismeretterjesztő Társulat „Tudás, hagyomány, közösség” című programsorozatának újabb állomásaként valósult meg.
Különleges előadást hallgathattak meg azok az érdeklődők, akik augusztus 21-én ellátogattak a Tudomány és Művészetek Házába. Dr. Harsányi Ernő kandidátus a nemzedékek közötti kommunikáció lehetőségeiről, a generációs párbeszéd és a közösségépítés kapcsolatáról beszélt a szép számmal megjelent hallgatóságnak. A résztvevők közül többen a Kecskeméti Harmadik Kor Egyeteme elnevezésű, népszerű idősképzési program keretében végeznek tanulmányokat.
A rendezvény a Bács-Kiskun Megyei Tudományos és Ismeretterjesztő Társulat „Tudás, hagyomány, közösség” című rendezvénysorozatának legújabb állomását jelentette. A programsorozattal a Bács-Kiskun Megyei TIT a generációk közötti párbeszéd új formáit kívánja kialakítani Kecskeméten.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.