Három napra Kecskemét lesz a PR fővárosa
Fotó: Bacsmegye.hu

Három napra Kecskemét lesz a PR fővárosa

Bacsmegye.hu

2017.06.14. 16:39

2017. július 3-4-5-én Kecskemét ad otthont a hazai Public Relations szakma legnagyobb rendezvényének, a IV. Országos PR Akadémiának, melyen nem csak az ismert hazai szakemberek, hanem a PR szakma külföldi kiválóságai is szót kapnak majd.

2017. június 14-én egy sajtótájékoztató keretében „előszóként” bemutatták, hogy mi is vár Kecskemétre ezen a három nap alatt. A sajtótájékoztatón részt vett Mák Kornél Kecskemét Megyei Jogú Város alpolgármestere, Sárosi Péter, a Magyar Public Relations Szövetség örökös tagja, Dr. Sós Péter János, a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke, illetve Dr. Szécsi Gábor tanszékvezető egyetemi tanár, a Bács-Kiskun Megyei TIT Média- és Kommunikációtudományi Szakosztályának elnöke.

Szécsi Gábor, a Bács-Kiskun Megyei TIT Média- és Kommunikációtudományi Szakosztályának elnöke a PR Akadémia programjáról elmondta: "A programnak kettős rendeltetése van. Egyfelől képzés, hiszen elmondjuk az érdeklődő fiataloknak, egyetemistáknak és mindenkinek, aki ezen a pályán képzeli el a jövőjét, hogy hol tart a szakma, és milyen kihívásokkal kell megbírkózni. Emellett a program egyfajta tanácskozás is, ahol a gyakorló rutinosabb szakemberek arról értekeznek, hogy milyen módon tudna megújulni a PR szakma és miképpen tudjuk erősíteni a kommunikátor tevékenységet olyan szegmenseken belül, mint például az idegenforgalom és városmarketing."

Az első nap témáját a hamis hírek és médiahazugságok adják majd. A második nap előadásai a digitális PR köré épülnek, de emellett foglalkoznak majd a válságkommunikációval is. A harmadik napon a turizmus lesz főszerepben. Ezen a napon tart előadást például Dr. Kiss Róbert Richard, Prima Primissima-díjas újságíró is.

Mák Kornél, Kecskemét Megyei Jogú Város alpolgármestere az elhangzottakhoz hozzátette: "A PR-re a mai világban különösen nagy szükség van, mind a vállalatok és a városok számára egyaránt." Kiemelte: "A PR azonban más, mint a marketing, hiszen ez a szakma egy belső kommunikációs folyamatot, stratégiákat is takar, mely segítheti a marketinget, de egy önálló valóságot jelent."

Dr. Sós Péter János, a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke a programokról és az előadásokról tartott egy rövidebb beszédet, melyben elárulta, hogy a három nap során Kecskemétre érkeznek a szakma világszintű élvonalát reprezentáló szakemberek is, mint például Maxim Behar, az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) elnöke; Paul Holmes, a Holmes Report főszerkesztője; vagy éppen Dave King, a Digitalis Reputation vezérigazgatója.

Kiemelte: "A program során minden nap szabad vitával zárul, melyen vélemények és tapasztalatok cseréjére kerül sor Sárosi Péter, a Magyar Public Relations Szövetség örökös tagjának vezetésével."

A hazai előadók közül az utolsó napon jelen lesz Dr. Kiss Róbert Richard, Prima Primissima-díjas újságíró is, aki a sajtótájékoztatón elmondta, hogy előadásában a városmarketing megvalósításával kapcsolatban mutat majd be olyan érdekes trükköket, melyeket saját külföldi útjain szerzett tapasztalatai által sajátított el.

 

A IV. Országos PR Akadémia a Magyar Public Relations Szövetség és a Bács-Kiskun Megyei Tudományos Ismeretterjesztő Társulat szervezésében és Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzatának támogatásával megvalósuló rendezvény, mely a Tudomány és Technika Házában, illetve a Hotel Három Gúnár konferenciatermében kerül majd lebonyolításra.

kecskemetturizmusPublic RelationsPR Akadémiavárosmarketing