A Katona József Múzeum régészei Wilhelm Gábor vezetésével az M5-ös autópálya keleti oldalán egy avar kori, a nyugati oldalán egy szarmata település maradványait találták meg. A feltárások azt mutatják, hogy jóval jelentősebb élet volt a térségben az avar korban, mint azt a szakemberek korábban feltételezték.
Wilhelm Gábor vezető régész egy aprólékosan megmunkált bronz szíjvéget mutat a kecskeméti északi elkerülő út folytatásaként épülő autópálya tervezett pihenőterületén végzett régészeti feltáráson.
Rövidesen vízi útjára indul Paks II. történetének első elkészült nagyberendezése, az 5. blokk zónaolvadék-csapdája. A 730 tonnás berendezés a Pakson épülő blokktípus egyik, úgynevezett passzív biztonsági berendezése, ami arra szolgál, hogy ha a szinte lehetetlen is bekövetkezne, meggátolja annak káros környezeti következményeit.
Az Építőipari Nívódíjjal jutalmazott projektben nem csupán a volumen miatt születtek páratlan megoldások a Market generálkivitelezésében és az Óbuda Group lebonyolításában.