A Hírös Sport Nonprofit Kft. felajánlásából január 19-én másodszor kapott tíz család tűzifát ezen a télen. A Városi Szociális Közalapítvány által kiválasztott rászoruló családok közel 2 köbméter tűzifához jutottak térítésmentesen.
Szenes Márton, a Hírös Sport Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója közölte, hogy a Szabadidőközpont kivágásra kijelölt fáit ajánlották fel jótékonysági célra.
Horváth Attiláné, a Városi Szociális Közalapítvány elnöke az adományátadáson elmondta, hogy szervezetük támogatja a városban élő rászorulókat tűzifával.
Hangsúlyozta: nagy segítséget jelentett, hogy a Hírös Sport Nonprofit Kft. térítésmentesen biztosította a fát.
Tájékoztatása szerint 2 köbméter fát adnak az érintetteknek, amely egy családnak két-három hétre biztosít meleget a lakásukban. Az Alapítvány azok közül választotta ki a támogatott családokat, akik a pályázati adatlapot beadták, és még nem kaptak fát.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.