Szomorú, de a második legnagyobb adós Kecskemét városában van, 1,138 milliárd forint feletti adóhiánnyal és közel 587 millió jogkövetkezménnyel.
Kettőszázhuszonegy cég és magánszemély neve szerepel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal jelentős adóhiányt felhalmozó adózókat ismertető legfrissebb listáján. A második legnagyobb adós a kecskeméti Nyári Joker Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
A lista első helyén a miskolci Zádor-Fém Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. áll több mint 1,555 milliárd forintos adóhiánnyal, amelyhez 974 millió forint feletti jogkövetkezmény társul. A második legnagyobb adós a kecskeméti Nyári Joker Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1,138 milliárd forint feletti adóhiánnyal és közel 587 millió jogkövetkezménnyel. A harmadik helyezett a budapesti Distribution Import-Export Kft., amelynek adóhiánya megközelíti a 935 millió forintot, a jogkövetkezményeké pedig meghaladja a 608 milliót.
A magánszemélyek közül egy perkátai adózó, Horváth Géza Jenő viszi a prímet közel 767 millió forint adóhiánnyal, amelyet több mint 1,592 milliárd forint jogkövetkezménnyel fejeltek meg. A második legnagyobb adóhiányos magánszemély a budapesti Nagy Csaba József több mint 517 millió forinttal, amelyhez több mint 1,047 milliárd forint jogkövetkezmény társul, a harmadik pedig az ugyancsak budapesti Prekuta Bálint 417 millió forint feletti adóhiánnyal és közel 423 milliós jogkövetkezménnyel.
Egymilliárd forint feletti adóhiánya két adózónak van, 500 millió forint feletti pedig 21-nek, közülük kettő magánszemély. A listára felkerült 71 magánszemélyből 15-nél 100 millió forint feletti adóhiányt állapított meg az adóhatóság.
A NAV negyedévente teszi közzé azon adóalanyok listáját, akiknél az előző negyedévben jogerőre emelkedett határozatában magánszemélyek esetében 10 millió, más adózók esetében 100 millió forintot meghaladó adóhiányt állapított meg. A listán szereplő cégek közül ezúttal is sok az olyan társaság, amelynek az adószámát törölték, felfüggesztették vagy kényszertörlés alatt áll.
forrás: mti
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.