Ma délelőtt 11 órakor csobbantak a medencébe az Univer24 elnevezésű, 24 órás úszóprogram résztvevői a Kecskeméti Fürdőben. A több, mint 2000 regisztrált úszó mellett igazi világklasszisok is emelik a rendezvény fényét.
Az Univer24 egy úszó és vízilabdázó legendák jelenlétével támogatott 24 órás hosszútávúszó erőpróba és verseny, amelyet idén másodszorra rendeztek meg. Célja a klasszikus 24 órás sportteljesítmények gondolatára építve az úszósport, a vízilabda és az úszás, mint mozgásforma népszerűsítése, hogy kicsik és nagyok megszeressék ezt a sportot.
A rendezvényen egy időben és egy medencében 24 órán keresztül versenyzik hat hosszútávúszó az egynapos úszás szabályai szerint. Mellettük a jelenlegi nevezések alapján 2200 úszó egymást követően legalább 100-100 métert úszik, lelkesen támogatva a 24 órás hosszútávúszók teljesítményét. Az éjszakai órákban országosan meghirdetett csapat váltóúszás, teljesítménypróba történik.
Világklasszisok is a vízbe csobbannak a versenyzők mellett, hogy népszerűsítsék a rendezvény célját: Hosszú Katinka, ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó, Hosnyánszki Norbert, olimpiai és világbajnok, valamint Bedő Krisztián, világbajnok és Erdélyi Balázs, Európa-bajnoki ezüstérmes vízilabdázó is.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.