Az elmúlt napokban elárasztották az internetet azok a cikkek, amelyek szerint bőven akadnak olyanok, akik az új kétezres és húszezres összetéveszthetőségére panaszkodnak.
A két bankó színre hasonló, méretre pedig egyforma. Értékük miatt ugyanakkor korántsem mindegy melyikkel fizetünk, hiszen az egyik tízszer többet ér, mint a másik.
Az ügyben megkeresték a Magyar Nemzeti Bankot is, ahol szakmailag nem tartják indokoltnak, hogy a kérdéssel foglalkozzanak.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.