A 2015-ös 1335 főröl 2016-ra 1, azaz egy főre csökkentette az alkalmazottainak a létszámát az egyik jelentős munkaerőközvetítő. A százmilliós adóhiányt produkáló társaság a korábbi években stabilan 3-4 mrd forintos mértékű árbevétellel és magyarosan stabil 20-200 milliós éves veszteséggel működött...
Természetsen sem a jelentős összegű, adóhátralékról, sem arról, hogy ennek kapcsán 2016. 10. 26-án végrehajtás kezdődött a céggel szemben nem lehet észrevenni semmit a cég weboldalán.
Már csak az a kérdés, hogy valami alaposan elromlott az egybként korábban nagy forgalmat bonyolító cégcsoport életében, vagy maga a "munka"-közvetítői piaccal vannak gondok?
Forrás: http://www.workwayclub.hu
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.