Hírös.Index logo
Főrovatok
Mellékletek
h i r d e t é s
Alrovatok
design-top
Alrovatok

Hírlevél
Adja meg e-mail címét:

Az idősek világnapján

2009.10.09. 06:23:00
Az ENSZ Közgyűlésének határozata alapján először 1991-ben rendezték meg az idősek világnapját. Az intézkedés egyik célja  az volt, hogy  a méltóságteljes öregkorra hívják fel a gondolkodó emberek figyelmét. A másik nem titkolt szándék hogy visszaintegrálják őket a gazdaságba, ezzel is segítve a munkaerőhiány pótlását és segítve ezzel a teljes értékű élet fenntartását.
 

A téma utolsó 100 hozzászólása. Mutasd az összeset!
173. plc válasz 2009.10.26. 21:59:55
666 2009.10.26. 19:39:57

Te ott voltál? Mert olyan nagyon erősködsz! Te mit fogtál akkor? Olyan sok az okos ember,vajon ez idáig hol bujkáltak? Írj amit akarsz ha az neked nyugalmat okoz.

Ezt honnan veszed?

172. 666 válasz 2009.10.26. 19:39:57
anonim 2009.10.25. 21:40:38

Hadnagyi rendfokozata volt!!!

Te ott voltál? Mert olyan nagyon erősködsz! Te mit fogtál akkor? Olyan sok az okos ember,vajon ez idáig hol bujkáltak? Írj amit akarsz ha az neked nyugalmat okoz.

171. anonim válasz 2009.10.25. 21:51:08
plc 2009.10.25. 19:03:41

Komoly tévedésben vagy! Nem volt tiszti beosztásban, egyszerű tagja a volt az u.n. pufjkás alakulatnak. 26 évesen abban az időben nem is lehetett volna tiszt. Főleg nem úgy, hogy nem volt katonai előzménye.

1957-ben megkapta a Munkás-Paraszt Hatalomért emlékérmet, ami azoknak járt, akik aktívan részt vettek a "néphatalom védelmében".



A rendszerváltozás óta eltelt idő legellentmondásosabb politikai személyisége Horn Gyula. 1956-os múltja igazi rejtély, a vasfüggöny 1989-es lebontásában szerepet játszó politikus munkájának megítélése kétértelmű, miniszterelnöki idejére sokan jóérzéssel, sokan ellenszenvvel emlékeznek.



Az elmúlt egy hét alatt többet beszéltek róla, mint bármelyik országos ügyről. Múltja és nézetei miatt Sólyom László államfő megvétózta, hogy Horn Gyula 75. születésnapján megkapja a Magyar Köztársasági Érdemrend nagykeresztjét.


„A körülmények rosszak voltak. A felkeléssel együtt sok bűnöző került szabadlábra, akik veszélyeztették a biztonságot. Én a pufajkás osztagban a törvényes rendet védtem.” – nyilatkozta 1956-os szerepvállalásáról Horn ötven évvel később a német Die Weltnek, ahol egyebek mellett kitért arra a véleményére, hogy „1956 nem a kommunizmus elleni harc volt. A felkelők sem akarták eltörölni azt.” Miközben Lendvai Ildikó Horn „fiatalkori történelmi tévedésként” emlegette a volt kormányfő pufajkás múltját, addig Horn ezen a héten még rátett egy lapáttal korábbi nyilatkozataira, amikor ugyancsak a Die Weltben kiállt a múltja mellett. Sőt a Rákosi rendszert pozitív színben tüntette fel, egyben azt Kádár Jánost méltatta, akitől Gyurcsány Ferenc miniszterelnök is elhatárolódott.

Pufajkában

Horn Gyula negatív megítélésnek egyik alapja mindmáig tisztázatlan 1956-os szerepvállalása. A hiányos dokumentumok miatt jelenleg azt a dátumot sem lehet pontosan tudni, hogy Horn mikor csatlakozott a pufajkásokhoz. Ez azon karhatalmi fegyveres erők közkeletű elnevezése, melyek a szovjet hadsereg segítőjeként részt vettek az 1956-os forradalom és szabadságharc leverésében, és az új, Kádár-rendszer megszilárdításában.
A „pufajkás” elnevezés a karhatalmi erők jellegzetes egyenruhájáról – pontosabban, egyenruha híján viselt öltözékéről, az orosz mintára gyártott vattakabátról kapta a nevét.

A karhatalmistákhoz való csatlakozásról Horn 1989 februárjában, egy MSZMP központi bizottsági ülésen arról beszélt, hogy november elején hét társával Czinege Lajos – akkor a KB. adminisztratív osztályának a vezetője – megkeresésére lépett be a karhatalomba. A Honvéd Karhatalom szervezése november 9-én kezdődött Horn a három szerveződő alakulat egyikéhez csatlakozott. Ezek az alakulatok valóban köz- és pártintézményeket, illetve stratégiailag fontos pontokat védtek, illetve tűzharcot folytattak a még meglévő forradalmi erők ellen.


Tehát Horn a forradalmárok elleni fegyveres harcokban is részt vehetett – mondta el lapunknak M. Kiss Sándor. A történész, aki könyvet is írt a témában ugyanakkor felhívta a figyelmet egy másik dátumra is, amelyet Cölöpök című könyvében említ a volt kormányfő. „December 12-én hetünket, pénzügyeseket, volt szovjet ösztöndíjasokat behivatnak a pártközpontba, ahol az Adminisztratív Osztály vezetője közölte, hogy megalakult a Budapesti Rendőrfőkapitányság Hunyadi János zászlóalja a törvényes rend biztosítására. Felhív bennünket, hogy forradalmi szolgálatot vállaljunk néhány hónapig az egység Kerepesi úti laktanyájában” – áll a kötetben. Ha ez a dátum a valós, akkor tudni kell, hogy december közepén már nem volt fegyveres harc, vagyis ez az osztag a véres kádári megtorlás alakulata volt – tette hozzá M. Kiss Sándor.


A testvér mint ok

Bonyolítja a karhatalomhoz való csatlakozás ügyében a tisztánlátást, hogy Horn Gyula korábbi nyilatkozataiban többször is azzal indokolta a karhatalomhoz való csatlakozását, hogy 1956. december 12-én megölték testvérét, akinek holttestét bestiálisan meggyalázták, megcsonkították. A szocialista politikus azonban a rendszerváltás előtt még úgy emlékezett, november 15. körül csatlakozott a karhatalmistákhoz, tehát testvére halála előtt, amit szolgálati lapja is igazolt.

Horn Gyula önéletrajzi írása szerint 31 éves dokumentumfilm-rendező fivérét, Gézát a Hungária körúton elgázolta egy teherautó, amikor biciklijével a Filmgyárba indult. „Az azonban nem derült ki, hogy szándékosan ütötték volna el, s arra sem volt bizonyíték, hogy a holttestet utóbb megcsonkították volna” – mondta lapunknak Germuska Pál. Az 1956-os Intézet titkára arra emlékeztet, hogy Horn Géza neve nem szerepelt az 1956. novemberében és decemberében harcok vagy erőszakos cselekmények áldozataként elhunyt személyek között sem a temetői nyilvántartásban, sem anyakönyvi iratokban. Horn Géza ugyan aktív pártmunkát folytatott, de a történész szerint ez még nem lehetett ürügy arra, hogy bántalmazzák, hasonló esetre ilyen kaliberű pártember esetében nem is volt példa.

Sortűz és határvédelem

1956. december 6-án szimpátiamegmozdulást tartottak a Nyugati pályaudvarnál a Kádár-kormány mellett. Kádár hívei vörös zászlóval demonstráltak erős karhatalmi kíséret mellett. Ezt sokan sérelmezték, rájuk a karhatalmisták tüzet nyitottak, az ellentüntetőket szétoszlatták és három elfogott felkelőt a helyszínen agyonlőttek. Egyesek szerint Horn Gyula a Nyugati pályaudvari eseményeknél is már jelen volt, vagy mint vörös zászlós provokatőr – ahogy ezt a volt kormányfő is elismerte –, vagy, mint fegyverrel rendelkező karhatalmista. Ezt azonban a mai napig nem sikerült tisztázni.

A zászlóalj egy része később Győr-Sopron-Moson megyébe került, hogy megakadályozzák a még mindig tömeges emigrációt, több ezer határsértőt fogtak el. Horn Budapesten maradt, alakulata objektumokat őrzött, razziákban vett részt, karhatalmi feladatokat látott el, biztosítási feladatokat látott el, fegyvereket szedett be. Germuska Pál szerint Hornon kívül azonban ma már senki nem tudja megmondani, hogy tapad-e a vér a kezéhez, a Hunyadi zászlóalj megmaradt jelentéseiben nem nevezik néven a későbbi politikust. Horn könyvében, a Cölöpökben azt írta: ő maga tiltakozott őrizetesek bántalmazása ellen.



Mit tettek a karhatalmisták?

A karhatalmisták részt vettek a vidéki sortüzekben is, melyeknek 1956. november 4-től decemberéig, közepéig legalább száz halálos áldozata volt. „Ezek emberiség elleni bűntettek voltak, hasonlóan ahhoz, amikor a magyar hadsereg a Szovjetunióban és Jugoszláviában partizánokra vadászva embereket végzett ki a II. világháborúban” – hangoztatta Germuska Pál. A történész szerint nem lehet azt mondani, hogy az akkori jogszabályok szerint nem lehetett őket büntetni. „A háborús bűnök nem évülnek el, Magyarországon még az 1960-as, 70-es években is végeztek ki a II. világháborúban kegyetlenkedő csendőröket” – emlékeztetett az 1956-os Intézet tikára.

A rendőrség szétesése miatt még az újjászervezés zajlott, ezért a pufajkások hajtották végre a letartóztatásokat. Közrendvédelmi feladatokat is elláttak, de sokkal fontosabb szerepük volt a Kádár-kormány megszilárdításában és a megtorlás elindításában. Bejelentés alapján vitték a kistarcsai, vagy a tököli internáló táborokba az embereket, akár egy évre is őrizetbe véve bármiféle ügyészségi vagy bírósági határozat nélkül. „Az, hogy valaki ezekben az eseményekben való részvételben nem talál semmi kivetnivalót, mint ahogy maga Horn Gyula sem, az ma teljességgel vállalhatatlan" – hangoztatta Germuska, aki ugyanakkor úgy látja: jól megfigyelhető, hogy az 1989-es eseményeket, a rendszerváltás eredményeit többen maguknak vindikálják, például Németh Miklós, Pozsgay Imre és Horn Gyula is. Ezek azonban nem egyéni, hanem kollektív döntések voltak, ezek a politikusok kényszerhelyzetben mozogtak. Amikor Horn külügyminiszterként „kiengedte" a kelet-németeket (amiért ma Németország újraegyesítésének elindítójaként ünneplik) nem egyéni döntése volt, hanem a kormány politikai döntése, melyek lépésről, lépésre születtek meg, folyamatos vitákban.

170. anonim válasz 2009.10.25. 21:40:38
plc 2009.10.25. 19:03:41

Komoly tévedésben vagy! Nem volt tiszti beosztásban, egyszerű tagja a volt az u.n. pufjkás alakulatnak. 26 évesen abban az időben nem is lehetett volna tiszt. Főleg nem úgy, hogy nem volt katonai előzménye.

Hadnagyi rendfokozata volt!!!

169. plc válasz 2009.10.25. 19:03:41
anonim 2009.10.24. 11:10:21

Pufajkás korszakra is illik emlékezni, amikor tiszti beosztása volt!

Komoly tévedésben vagy! Nem volt tiszti beosztásban, egyszerű tagja a volt az u.n. pufjkás alakulatnak. 26 évesen abban az időben nem is lehetett volna tiszt. Főleg nem úgy, hogy nem volt katonai előzménye.

168. 666 válasz 2009.10.25. 16:42:15
anonim 2009.10.24. 11:10:21

Pufajkás korszakra is illik emlékezni, amikor tiszti beosztása volt!

Ha már írsz, valamit az legyen valós. Csak számolj egy kicsit hány éves is lehetett akkor Horn Gyula. Ne fröcsögj gyűlöletet, mert te soha nem leszel méltó tiszteletre. Sokat tett Horn Gyula a megbékélés és a vasfüggöny lebontásért. Ezt még senki nem merte meg vétózni Ha valakit Európában is tisztelnek te csak egy pondró vagy mellette.

167. anonim válasz 2009.10.25. 14:00:36
anonim 2009.10.25. 09:04:36

Az állandó ápolásra szoruló demens betegek normatívája 782 ezerről 710 ezerre csökkenne, a súlyosabb elváltozásban nem szenvedő időseké 689 ezerről 635 ezer forintra –

Gondolom a pufajkás elvtársat nem fogja érinteni a megszorítás a központi állami kórházban. Neki jut udvartartás, külön szárny, őrzés, extra ellátás stb.

A többinél meg a fő cél, hogy dögöljön meg. Akik csak pénzt visznek, és nem befizetők a költségvetésbe, azoknak a temetőkben a helyük, - ezt mutatja az eü. ellátásunk széles spektrumban.

Majd a kormány lépéseit a választók tavasszal értékelik az egy szavazati jogukkal élve.

HA AZ ÉPPEN AZ MSZP KIESÉSÉT EREDMÉNYEZI, NEM KELL NAGYON CSODÁLKOZNI, HOGY EZ MIÉRT TÖRTÉNT!

166. anonim válasz 2009.10.25. 09:04:36

Az állandó ápolásra szoruló demens betegek normatívája 782 ezerről 710 ezerre csökkenne, a súlyosabb elváltozásban nem szenvedő időseké 689 ezerről 635 ezer forintra –

Gondolom a pufajkás elvtársat nem fogja érinteni a megszorítás a központi állami kórházban. Neki jut udvartartás, külön szárny, őrzés, extra ellátás stb.

A többinél meg a fő cél, hogy dögöljön meg. Akik csak pénzt visznek, és nem befizetők a költségvetésbe, azoknak a temetőkben a helyük, - ezt mutatja az eü. ellátásunk széles spektrumban.

165. anonim válasz 2009.10.24. 21:33:57
anonim 2009.10.24. 12:30:38

vasfüggöny megnyitása az NDK előtt, és ezzel elindult a rendszerváltás!

Pozsgainak köszönhetően, aki ki merte jelenzeni, hogy mi is volt 56-ban.

Na meg Németh Miklóst is tisztelem, de most a Jobbikot támogatom. Elég volt a lopkovicsokból. Az öszes parlamentit ide sorolom. A Fideszt is.

164. anonim válasz 2009.10.24. 12:31:26
anonim 2009.10.24. 11:10:21

Pufajkás korszakra is illik emlékezni, amikor tiszti beosztása volt!

És a jaltai szerződést is ő írta alá!

163. anonim válasz 2009.10.24. 12:30:38
anonim 2009.10.24. 11:12:12

AVH mint gyilkoló gépezet! Nem felejtünk, jó, hogy a gyilkos szót szóba hoztad.

vasfüggöny megnyitása az NDK előtt, és ezzel elindult a rendszerváltás!

162. anonim válasz 2009.10.24. 11:49:54

A fába szorult férgek üvöltése most fog kezdődni az mszp soraiból.

161. anonim válasz 2009.10.24. 11:25:42
anonim 2009.10.24. 08:46:18

"Dícséretnek" ez sem volt rossz:


A Jobbik elnöke szerint egy normális országban a „Draskovics-féléket kalodába zárnák és a főtéren köpködnék őket, előre engedvén az influenzásokat”.

Belépődíjat is lehetne szedni. Csökkenthető lnne az államadósság jelentősen. Én többször is váltanék jegyet!

160. anonim válasz 2009.10.24. 11:12:12
anonim 2009.10.24. 09:53:46

Horn a hazai politika egyik legkiemelkedőbb alakja. Ha te őt bántod, csak mocskos gyilkosként szerezhetsz magadnak nevet.

AVH mint gyilkoló gépezet! Nem felejtünk, jó, hogy a gyilkos szót szóba hoztad.

159. anonim válasz 2009.10.24. 11:10:21
anonim 2009.10.24. 09:53:46

Horn a hazai politika egyik legkiemelkedőbb alakja. Ha te őt bántod, csak mocskos gyilkosként szerezhetsz magadnak nevet.

Pufajkás korszakra is illik emlékezni, amikor tiszti beosztása volt!

158. anonim válasz 2009.10.24. 09:53:46
anonim 2009.10.24. 09:28:25

Az előző rendszerváltásnak "áldozatul" esett Kádár János. A tavaszinak Horn Gyula fog. A tünetek hasonlóak.

Horn a hazai politika egyik legkiemelkedőbb alakja. Ha te őt bántod, csak mocskos gyilkosként szerezhetsz magadnak nevet.

157. anonim válasz 2009.10.24. 09:29:52

20 év után fog bekövetkezni az igazi rendszerváltozás. A szocialista, és szadeszos tábor elsöprésével!

156. anonim válasz 2009.10.24. 09:28:25

Az előző rendszerváltásnak "áldozatul" esett Kádár János. A tavaszinak Horn Gyula fog. A tünetek hasonlóak.

155. anonim válasz 2009.10.24. 09:21:39
anonim 2009.10.24. 08:38:05

A jogász Krisztina csak tudja, hogy milyen törvényes a törvénytelenség. Gondolom, hogy a Jobbik hatalomra kerülése esetén a többi tömörülés i szabadon azt dicsér és szabadon azt csinál, amit akar. Megtanulhatjuk a Jobbik vezetésétől, hogy a hatályos jogszabályokat nem kell betartani.

Azt az egyet kiolvasom a hírekból, hogy a Jobbik rendezvényén voltak a legtöbben.

Híradás és képek a Fidesz rendezvényéről is érkezett, nagyon gyászos a részvétel rajta. Már értem, hogy miért bujdokoltak el! Budapesten megalázó lett volna ez a létszám.

Az Mszp házibuli keretében is ünnepelhetett volna az Szdsz-el. Mondjuk a pénzügyminiszternél házavatón. Elfértek volna.

Tényleg a parlamentiektől elfordult a nép, de a Jobbikban bíznak a választók!

Az időjárásra nem lehet fogni, az egyforma volt. Orbán meg semmitmondó. Már hiteltelen, mióta vekker órákkal kibolondította a népet az utcákra. Többször csak a voksokért ő is becsapta a népet. Ha elég sokan leszünk, elzavarjuk a kormányt.

Elzavarta????

Na ugye. Hihetünk neki ezek után???

154. anonim válasz 2009.10.24. 08:46:18
anonim 2009.10.24. 08:38:05

A jogász Krisztina csak tudja, hogy milyen törvényes a törvénytelenség. Gondolom, hogy a Jobbik hatalomra kerülése esetén a többi tömörülés i szabadon azt dicsér és szabadon azt csinál, amit akar. Megtanulhatjuk a Jobbik vezetésétől, hogy a hatályos jogszabályokat nem kell betartani.

"Dícséretnek" ez sem volt rossz:


A Jobbik elnöke szerint egy normális országban a „Draskovics-féléket kalodába zárnák és a főtéren köpködnék őket, előre engedvén az influenzásokat”.

153. anonim válasz 2009.10.24. 08:38:05
anonim 2009.10.23. 21:55:37

http://www.borsonline.hu/news.php?hid=24745

Becslések szerint hétezres tömeg – köztük több száz egyenruhába öltözött gárdista – gyűlt össze a budapesti Deák téren, a Jobbik nagygyűlésén. Felszólalt Morvai Krisztina EP-képviselő is, aki kemény beszédében dicsérte a terrorizmus gyanúja miatt letartóztatott Budaházy Györgyöt és társait. A rendőrség nagy erőkkel biztosította a helyszínt, lapzártánkig nem történt rendzavarás.

Szdsz: 20 ember a 301 parcella, Fidesz: 500-1000 ember, Mszp: 50 ember kifütyült, közben volt vagy ugyanannyi Mszp-s. Ez sem volt izgibb megmozdulás a parlamentieknél, mint a pécsi választási részvétel.

A jogász Krisztina csak tudja, hogy milyen törvényes a törvénytelenség. Gondolom, hogy a Jobbik hatalomra kerülése esetén a többi tömörülés i szabadon azt dicsér és szabadon azt csinál, amit akar. Megtanulhatjuk a Jobbik vezetésétől, hogy a hatályos jogszabályokat nem kell betartani.

152. anonim válasz 2009.10.24. 08:35:54
anonim 2009.10.23. 21:55:37

http://www.borsonline.hu/news.php?hid=24745

Becslések szerint hétezres tömeg – köztük több száz egyenruhába öltözött gárdista – gyűlt össze a budapesti Deák téren, a Jobbik nagygyűlésén. Felszólalt Morvai Krisztina EP-képviselő is, aki kemény beszédében dicsérte a terrorizmus gyanúja miatt letartóztatott Budaházy Györgyöt és társait. A rendőrség nagy erőkkel biztosította a helyszínt, lapzártánkig nem történt rendzavarás.

Szdsz: 20 ember a 301 parcella, Fidesz: 500-1000 ember, Mszp: 50 ember kifütyült, közben volt vagy ugyanannyi Mszp-s. Ez sem volt izgibb megmozdulás a parlamentieknél, mint a pécsi választási részvétel.

A parlamenti pártok elveszítették a tömegbázisukat, a fővárosban meglepően nagy tömeget mozgatott meg a Jobbik.

Egyetlen parlamenti párt sem tudott a nyomába se lépni, pedig nekik még pénzük is lett volna szervezni buszokat, csábító zabálást, de tudják, hogy a választók nem mozdulnak a felhívásra. Kérdés, hogy mire is alapozza a Fidesz a hatalmas győzelmét? Milyen maghamisított és befolyásolni szándékozó közvéleménykutatások állhatnak a háttérben? Én nem érzem ezeket a számokat a környezetemben.

Meglátjuk, nincs sok idő hátra.

Egy biztos, hogy a Jobbik nagyon jó eredményt fog elérni. A várakozásokon felülit. Ezt egyszer már bizonyította az EU-s választásokon. Most a fontosabb, hogy a parlamenti választáson is bizonyítani fog.

És ami ettől fontosabb, az Szdsz teljes megsemmisülése, és az Mszp méltó helyére kerülése is borítékolható.

A politika szemétdombjára. Titkon reménykedek, hogy ki is esnek!!!

151. anonim válasz 2009.10.23. 21:55:37

http://www.borsonline.hu/news.php?hid=24745

Becslések szerint hétezres tömeg – köztük több száz egyenruhába öltözött gárdista – gyűlt össze a budapesti Deák téren, a Jobbik nagygyűlésén. Felszólalt Morvai Krisztina EP-képviselő is, aki kemény beszédében dicsérte a terrorizmus gyanúja miatt letartóztatott Budaházy Györgyöt és társait. A rendőrség nagy erőkkel biztosította a helyszínt, lapzártánkig nem történt rendzavarás.

Szdsz: 20 ember a 301 parcella, Fidesz: 500-1000 ember, Mszp: 50 ember kifütyült, közben volt vagy ugyanannyi Mszp-s. Ez sem volt izgibb megmozdulás a parlamentieknél, mint a pécsi választási részvétel.

150. anonim válasz 2009.10.23. 19:50:18
anonim 2009.10.22. 09:57:13

Ne ezt a hírt kapja el Hortobágyi Úr, ne a H1N1-et!

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=557879

Ellepték az egykori titkosszolgálatosok a Magyar Gárdát

A titkosszolgálatokat és a rendvédelmi szerveket egyre jobban aggasztja, hogy a Magyar Gárda tagjai között egyre több volt kollégájukat vélik felfedezni.

Persze nem azok a munkatársak okozzák a fejfájást, akiket szándékosan küldtek a szervezetbe bomlasztani és felderíteni, hanem azok, akik saját elhatározásból rendvédelmi, azon belül álcázási, felderítési, elhárítási, büntető- és polgárjogi ismeretekkel vértezik fel a betiltott, majd újraalakult egyesület egyre szervezettebb tagságát.

Amíg eddig a rendvédelmi szervek tagjai távol tartották magukat a jobboldali formációtól, addig mára több tucatnyian is tagjai lettek, vagy legalább is szakmai ismeretekkel kívülről támogatják a gárda törekvéseit. Vannak, akik nyíltan vállalják, melyik testülettől érkeztek, de akadnak olyan kiképzők is, akikről csak a felső vezetés tudja, hogy korábban melyik területen dolgoztak - értesült a HavariaPress.

Már nyugdíjas vezérőrnagy és számos volt főtiszt is tart különféle intézkedés-taktikai foglalkozásokat a gárdistáknak. A rendőrség és a titkosszolgálatok részéről emiatt új, eddig még be nem vetett eljárásokon dolgoznak, tekintve, hogy a korábbi, régi módszereket már ismerik azok is, akiknek ezt pont nem kéne.

Forrás: STOP/HavariaPress

Erre már nyelni, köpni sem tudnak az Mszp hívek!

149. anonim válasz 2009.10.22. 21:12:06
anonim 2009.10.22. 09:57:13

Ne ezt a hírt kapja el Hortobágyi Úr, ne a H1N1-et!

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=557879

Ellepték az egykori titkosszolgálatosok a Magyar Gárdát

A titkosszolgálatokat és a rendvédelmi szerveket egyre jobban aggasztja, hogy a Magyar Gárda tagjai között egyre több volt kollégájukat vélik felfedezni.

Persze nem azok a munkatársak okozzák a fejfájást, akiket szándékosan küldtek a szervezetbe bomlasztani és felderíteni, hanem azok, akik saját elhatározásból rendvédelmi, azon belül álcázási, felderítési, elhárítási, büntető- és polgárjogi ismeretekkel vértezik fel a betiltott, majd újraalakult egyesület egyre szervezettebb tagságát.

Amíg eddig a rendvédelmi szervek tagjai távol tartották magukat a jobboldali formációtól, addig mára több tucatnyian is tagjai lettek, vagy legalább is szakmai ismeretekkel kívülről támogatják a gárda törekvéseit. Vannak, akik nyíltan vállalják, melyik testülettől érkeztek, de akadnak olyan kiképzők is, akikről csak a felső vezetés tudja, hogy korábban melyik területen dolgoztak - értesült a HavariaPress.

Már nyugdíjas vezérőrnagy és számos volt főtiszt is tart különféle intézkedés-taktikai foglalkozásokat a gárdistáknak. A rendőrség és a titkosszolgálatok részéről emiatt új, eddig még be nem vetett eljárásokon dolgoznak, tekintve, hogy a korábbi, régi módszereket már ismerik azok is, akiknek ezt pont nem kéne.

Forrás: STOP/HavariaPress

Szép ki hír! És nem a kuructól érkezett. Így még izgibb.

Cserébe egy kis humor:

A becsületes cigány megtaláló:

A Danubius rádiót felhívja a cigány: Jó nápot kivánok. Lákátos Áládár vágyok. Tegnap a Váci uccábán tánáltám egy pénztácát.

Vót benne 200 ezer forint, 510 Euro, 600 UZSA dollár, 500 font, és 280
svájci fránk.

Vót benne egy személyi igazsolvány is, asszongya.....: Kiss Péter Richárd,
Budapest, Dobo ucca.

Nnnnaa, neki küddeném a következő számot....

148. anonim válasz 2009.10.22. 09:57:13

Ne ezt a hírt kapja el Hortobágyi Úr, ne a H1N1-et!

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=557879

Ellepték az egykori titkosszolgálatosok a Magyar Gárdát

A titkosszolgálatokat és a rendvédelmi szerveket egyre jobban aggasztja, hogy a Magyar Gárda tagjai között egyre több volt kollégájukat vélik felfedezni.

Persze nem azok a munkatársak okozzák a fejfájást, akiket szándékosan küldtek a szervezetbe bomlasztani és felderíteni, hanem azok, akik saját elhatározásból rendvédelmi, azon belül álcázási, felderítési, elhárítási, büntető- és polgárjogi ismeretekkel vértezik fel a betiltott, majd újraalakult egyesület egyre szervezettebb tagságát.

Amíg eddig a rendvédelmi szervek tagjai távol tartották magukat a jobboldali formációtól, addig mára több tucatnyian is tagjai lettek, vagy legalább is szakmai ismeretekkel kívülről támogatják a gárda törekvéseit. Vannak, akik nyíltan vállalják, melyik testülettől érkeztek, de akadnak olyan kiképzők is, akikről csak a felső vezetés tudja, hogy korábban melyik területen dolgoztak - értesült a HavariaPress.

Már nyugdíjas vezérőrnagy és számos volt főtiszt is tart különféle intézkedés-taktikai foglalkozásokat a gárdistáknak. A rendőrség és a titkosszolgálatok részéről emiatt új, eddig még be nem vetett eljárásokon dolgoznak, tekintve, hogy a korábbi, régi módszereket már ismerik azok is, akiknek ezt pont nem kéne.

Forrás: STOP/HavariaPress

147. anonim válasz 2009.10.22. 08:43:09
Hortobagyi Istvan 2009.10.21. 13:47:31

Valami keveredik az irományában kedves! Egyenlő jogokról beszélt. Akkor én is gyalázkodhatok? Nem? Más se tegye! Köszönöm!

Anyuka! Nem egyelő jogok!

A Pralamenti Mentelmi bizottságnak álláspontja volt: „többet kell egy közszereplőnek eltűrnie, de egy közszereplőnek dolga az is, hogy a nyilvánosságot megfelelő módon tájékoztassa egy olyan körülményről, ami a politikai életben nagy hullámokat vetett...

L: http://www.gondola.hu/cikk.php?szal=66391&print=1

Számos bírósági döntést is tudok felsorolni, ahol nem marasztalták el a delikvenst, mert például gorombán szidta a közszereplőt.

Különben nem tdom, hogy történt-e egyáltalán bármilyen okot adó körülmény, hogy a képviselő jelölt úr megengedje magának a következő mondatot:

Idézem:

"...Mindenki láthatja, hogy viselkedik egy őstulok!..."

Anyuka meglátása helyén való volt. Aki képviselői babérokra tör, az nem használhat őstulok jelzőket egy állampolgárral szemben. Pláne egy politikai vitában nem. Ez tényleg kellemetlen minősítést eredményez. Nem az ellenfélre, a nyilatkozóra vonatkozóan.

146. anonim válasz 2009.10.22. 07:21:41

A fizetéssel együtt járó természetbeni juttatások nagy részét jövőre tetemes adó sújtja. Ez is javítja majd a választók szavazási döntését. Hova is ikszeljenek. Jó nagy szarban lesz tavaszra a választópolgár, hogy érezze az Mszp hazugság politikáját a saját bőrén.

A nagy a jólétet, a dübörgő gazdaság, a ugrándozó pannon puma meg a többi marhaságot, választók szavazatainak kicsalása érdekében.

145. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.21. 13:47:31
Anyuka: 2009.10.21. 10:17:07

A Jelölt úr egyre gyengébben muzsikál!
Nem kellene a régi munkájának a stílusát beágyazni a közszereplésébe. Itt egyenranguak véleménye találkozik.
A felsőbbrendűségi értelmetlen és igaztalan fitogtatás kevesebbé teszi, mint többé. Nem beszélve arról, hogy a vitapartnere kenterbe verte. Józan érveléssel, higgadtsággal. Egy képviselő jelölt nem engedheti meg ezt a stílust. A politikusnak nem rendőrnek kell lennie. Gondolom érti, hogy mit akarok írni, sugalni.

Valami keveredik az irományában kedves! Egyenlő jogokról beszélt. Akkor én is gyalázkodhatok? Nem? Más se tegye! Köszönöm!

144. Anyuka: válasz 2009.10.21. 10:17:07

A Jelölt úr egyre gyengébben muzsikál!
Nem kellene a régi munkájának a stílusát beágyazni a közszereplésébe. Itt egyenranguak véleménye találkozik.
A felsőbbrendűségi értelmetlen és igaztalan fitogtatás kevesebbé teszi, mint többé. Nem beszélve arról, hogy a vitapartnere kenterbe verte. Józan érveléssel, higgadtsággal. Egy képviselő jelölt nem engedheti meg ezt a stílust. A politikusnak nem rendőrnek kell lennie. Gondolom érti, hogy mit akarok írni, sugalni.

143. anonim válasz 2009.10.20. 18:20:42
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 18:17:51

Részemről megbeszéltük... Beszélgessen önmagával! Pá!

Ok, van közös nevező is az életben....
Most megtaláltuk.

142. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 18:17:51
anonim 2009.10.20. 18:11:45

Soha nem azt nézem mit mondanak, hanem azt, hogy ki mondja! Itt a bibi! Higgadtan, nyugodtan nézni más tehetetlenségi megnyilvánulását, ami a sértegetésbe torkollik - érvek nélkül. Egy Jobbikos így reagálja le a bal oldali képviselő jelölt sértő megjegyzését. Mindenki eldöntheti, hogy melyik is a helyes magatartás. Nekem biztos nem kell magyarázkodnom. Ha a másik fél elkezdi, az is egyfajta "magyarázat". Persze lehet ezt más név alatt is megtenni... Olyan fogadatlan prókátor módjára.

Részemről megbeszéltük... Beszélgessen önmagával! Pá!

141. anonim válasz 2009.10.20. 18:17:24
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 18:07:11

Kihajtanám, hogy csináljon rendet, aztán majd én is elmondanám mindennek! Hülyeségeket pedig nem olvasok. Ez a kurucz!

Lehet, hogy a renőröket "kihajtják" rendet csinálni???

Hmmmmm!!!

Én idáig úgy tudtam, hogy az állatokat szokták... Pl: a legelőre.

Hiába, a sajtós múlt megtette hatását.

140. anonim válasz 2009.10.20. 18:11:45
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 17:53:04

Most büszke magára? Köszi, hogy beírta! Mindenki láthatja, hogy viselkedik egy őstulok!

Soha nem azt nézem mit mondanak, hanem azt, hogy ki mondja! Itt a bibi! Higgadtan, nyugodtan nézni más tehetetlenségi megnyilvánulását, ami a sértegetésbe torkollik - érvek nélkül. Egy Jobbikos így reagálja le a bal oldali képviselő jelölt sértő megjegyzését. Mindenki eldöntheti, hogy melyik is a helyes magatartás. Nekem biztos nem kell magyarázkodnom. Ha a másik fél elkezdi, az is egyfajta "magyarázat". Persze lehet ezt más név alatt is megtenni... Olyan fogadatlan prókátor módjára.

139. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 18:07:11
anonim 2009.10.20. 18:05:23

Na mert látom, hogy elnyerte a tetszését, a paródia linket is küldöm:

Bár az eredetit nem lehet felúlmúlni...

http://www.youtube.com/watch?v=rAsQB54icSc&feature=player_embedded

Ennyire nem kellene félni a fotósoktól, meg a nyugdíjasoktól a 15 zsernyáknak. Zavarukban meg mást kerítenek be....

Tényleg lehet gratulálni....

És ezt hosszú gyakorlatok eredményeként (után) produkálták!

Kihajtanám, hogy csináljon rendet, aztán majd én is elmondanám mindennek! Hülyeségeket pedig nem olvasok. Ez a kurucz!

138. anonim válasz 2009.10.20. 18:05:23
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 17:53:04

Most büszke magára? Köszi, hogy beírta! Mindenki láthatja, hogy viselkedik egy őstulok!

Na mert látom, hogy elnyerte a tetszését, a paródia linket is küldöm:

Bár az eredetit nem lehet felúlmúlni...

http://www.youtube.com/watch?v=rAsQB54icSc&feature=player_embedded

Ennyire nem kellene félni a fotósoktól, meg a nyugdíjasoktól a 15 zsernyáknak. Zavarukban meg mást kerítenek be....

Tényleg lehet gratulálni....

És ezt hosszú gyakorlatok eredményeként (után) produkálták!

137. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 17:53:04
anonim 2009.10.20. 17:39:04

A sün-mánia egyre nagyobb méreteket ölt. A "sün" eredetileg egy rendőrségi alakzat, célja, hogy a körbenálló biorobotok fedezzék a középen lévő - az elfogott tüntetőt bilincselő - társukat, végül pedig a formációt tartva visszavonuljanak pl. adott esetben a rendőrsorfal mögé. Tisztes hazafiak ellen igen, Olaszliszkán, Enyingen vagy más cigányok lakta településen nem alkalmazzák. Mára fogalommá vált. Összefoglaló.
2009. március 15-én ugyanis a Kossuth téri ünnepségen egy ellentüntető kormányellenes jelszavakat skandált, amit Kurvaországban nem szabad. Mert nem és kész. A droidok akcióba lendültek, felvették a sün alakzatot, hogy megvédjék magukat a fényképezővel felfegyverkezett, láthatósági mellényt magukra húzott agresszív fotósok hadától, és körbevegyék a tüntetőt. "Kissé" túlreagálták a helyzetet, de a "főnök" láthatóan élvezte a játékot, tanúságot téve arról, hogy mindenkiben ott lapul egy kicsi a gyermeki énjéből. Az akció közben csak azt felejtették el, hogy kit is kell elfogni - megmutatjuk, hogy vált ez a csipet-csapat közröhej tárgyává.
Tekintse meg, hogyan dörgölik a rendőrök a valagukat a gyanútlan tüntetőkhöz! (+ ajándék Sün-rap)

http://www.youtube.com/watch?v=QhJF4IhNYSk&feature=player_embedded

Most büszke magára? Köszi, hogy beírta! Mindenki láthatja, hogy viselkedik egy őstulok!

136. anonim válasz 2009.10.20. 17:39:04
666 2009.10.20. 10:04:38

Elérkeztünk arra a pontra, hogy nincs józan gondolkodás és párbeszéd. Gyűlölet, harag, ami most van az országban. Jövünk a magyarságunkkal minden hol. Holott, a legjobban széthúzó nép lettünk Európában. Senki nincs tekintettetel a másikra, senkit nem érdekel a másik érvelése csak a saját hangját halja meg. Nem szeretnék olyan országban élni ahol nincs rend felügyeleti szerv. Hogy hogyan hívják nem érdekkel. Csak az, hogy ki tudjak menni az utcára este sötétedés után is, ha valaki másnak kárt okoz, az elnyerje méltó büntetését, a szociális élet alapvető szabályait mindenki betartsa be, ha rendezvényre megyek, ép bőrrel érjek haza és senki ne legyen kivétel a felelősségre vonás alól. Gondolt e már arra valaki, ha nem lennének, rendőrök mi lenne? Miért nem megy el az, aki olyan nagyon tudja mit, mikor hogyan kell csinálni, rendőrnek? Ha iskolázott az illető, akkor feltételezhető egy iteligencia szint, így biztos, gondolom, fogja tudni mire hogyan, kell reagálni. És ha jól képen vágja, egy randalírozó egyén nem sértődik meg. Jön a választás, nyer a Fidesz, gondolom, majd utána rend lesz. Ne legyünk ilyen naivak! Volt már kormányon és akkor is voltak balhék, sztrájkok.
Jobbik? Hát, ahogy most nyilatkoznak az nagyon siralmas időket fog jelenteni mindenkinek. De a jövő majd megmutatja.

A sün-mánia egyre nagyobb méreteket ölt. A "sün" eredetileg egy rendőrségi alakzat, célja, hogy a körbenálló biorobotok fedezzék a középen lévő - az elfogott tüntetőt bilincselő - társukat, végül pedig a formációt tartva visszavonuljanak pl. adott esetben a rendőrsorfal mögé. Tisztes hazafiak ellen igen, Olaszliszkán, Enyingen vagy más cigányok lakta településen nem alkalmazzák. Mára fogalommá vált. Összefoglaló.
2009. március 15-én ugyanis a Kossuth téri ünnepségen egy ellentüntető kormányellenes jelszavakat skandált, amit Kurvaországban nem szabad. Mert nem és kész. A droidok akcióba lendültek, felvették a sün alakzatot, hogy megvédjék magukat a fényképezővel felfegyverkezett, láthatósági mellényt magukra húzott agresszív fotósok hadától, és körbevegyék a tüntetőt. "Kissé" túlreagálták a helyzetet, de a "főnök" láthatóan élvezte a játékot, tanúságot téve arról, hogy mindenkiben ott lapul egy kicsi a gyermeki énjéből. Az akció közben csak azt felejtették el, hogy kit is kell elfogni - megmutatjuk, hogy vált ez a csipet-csapat közröhej tárgyává.
Tekintse meg, hogyan dörgölik a rendőrök a valagukat a gyanútlan tüntetőkhöz! (+ ajándék Sün-rap)

http://www.youtube.com/watch?v=QhJF4IhNYSk&feature=player_embedded

135. 666 válasz 2009.10.20. 10:04:38
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 09:33:32

Ez a hangnem már más... :O)

Nem kell gárdistáskodni! álljon be, mint magánember! Jelentkezzen!

A kormányzat településőri elképzelését sem tudom támogatni, mert nyolc általánossal nem sokra megyünk ebben a szektorban, ráadásul ezt nem is fizetném. A polgárőrök miért nem kapnak fizetést? Csak a településőrség?

Elérkeztünk arra a pontra, hogy nincs józan gondolkodás és párbeszéd. Gyűlölet, harag, ami most van az országban. Jövünk a magyarságunkkal minden hol. Holott, a legjobban széthúzó nép lettünk Európában. Senki nincs tekintettetel a másikra, senkit nem érdekel a másik érvelése csak a saját hangját halja meg. Nem szeretnék olyan országban élni ahol nincs rend felügyeleti szerv. Hogy hogyan hívják nem érdekkel. Csak az, hogy ki tudjak menni az utcára este sötétedés után is, ha valaki másnak kárt okoz, az elnyerje méltó büntetését, a szociális élet alapvető szabályait mindenki betartsa be, ha rendezvényre megyek, ép bőrrel érjek haza és senki ne legyen kivétel a felelősségre vonás alól. Gondolt e már arra valaki, ha nem lennének, rendőrök mi lenne? Miért nem megy el az, aki olyan nagyon tudja mit, mikor hogyan kell csinálni, rendőrnek? Ha iskolázott az illető, akkor feltételezhető egy iteligencia szint, így biztos, gondolom, fogja tudni mire hogyan, kell reagálni. És ha jól képen vágja, egy randalírozó egyén nem sértődik meg. Jön a választás, nyer a Fidesz, gondolom, majd utána rend lesz. Ne legyünk ilyen naivak! Volt már kormányon és akkor is voltak balhék, sztrájkok.
Jobbik? Hát, ahogy most nyilatkoznak az nagyon siralmas időket fog jelenteni mindenkinek. De a jövő majd megmutatja.

134. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 09:33:32
anonim 2009.10.20. 09:27:30

leszereltetett

Ez a hangnem már más... :O)

Nem kell gárdistáskodni! álljon be, mint magánember! Jelentkezzen!

A kormányzat településőri elképzelését sem tudom támogatni, mert nyolc általánossal nem sokra megyünk ebben a szektorban, ráadásul ezt nem is fizetném. A polgárőrök miért nem kapnak fizetést? Csak a településőrség?

133. anonim válasz 2009.10.20. 09:27:30

leszereltetett

132. anonim válasz 2009.10.20. 09:25:53
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 09:22:25

Van egy gárdista ismerősöm. Fiatal, de eszes, praktikus a gondolkodásmódja, azok alapján, ahogyan megismertem.

Ám ő is azzal az utópiával jön, hogy a gárdából lesz majd a csendőrség! ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐ!!! Ez egy nagyon alapos jogi ismereti hátteret igénylő hivatás! Ha bunyózni akar, menjen be a sportcsarnokba! Bár az ökölvívás sem megy ész nélkül, szerintem...

Én választottam? Majd megnézném a csendőrt, amikor intézkedni küldik hétvégén és ünnepnapokon. Szerintem z első alkalom után leszerelne! Ön lenne ugyanis a tüntetők szemében a közellenség, ahogyan Ön és elvbarátai most ezt a rendvédelemben látják!

Megoldás lehet a leszereltett rendőrök pótlása is a gárdából. Csak egy példa volt...

131. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 09:22:25
anonim 2009.10.20. 09:12:42

Maguk választották ezt az életformát. Az áhított kormányuk nem adja oda a túlórapénzt. A politika szól bele a rendórség munkájába, rendel megtorlást, mintha kocsmában lenne. Maguk meg végrehajtják. Igaz, már vonakodva, szabotálva. Megyei főrendőrök mennek a pizsama gatyásokhoz raportra, hogy nem lépnek fel a Gárdával szemben, pedig drazsé nagyon szerertné. Völt több avatás, csendőrségi eskűtétel, vonulás, stb. Nem oszlattak. Asszisztáltak.

Erre írtam, hogy helyezkednek a megyei főrendőrök. Tavasz után is kell a beosztás, a fizetés. Más szelek fújdogálnak. Tudják, hogy a Jobbik erős parlamenti párt lesz. Még kormányba is kerülhet. Na meg be van ígérve az elszámoltatás, a felelősségre vonás. Fél év. Nem nagy idő. A kampányban meg minden politikus az irhájának a mentésével fog foglalkozni.

Draskovics eltünt. Miért nem villogtatja a méregfogait? Ki vert a képébe a kormányból.

Van egy gárdista ismerősöm. Fiatal, de eszes, praktikus a gondolkodásmódja, azok alapján, ahogyan megismertem.

Ám ő is azzal az utópiával jön, hogy a gárdából lesz majd a csendőrség! ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐ!!! Ez egy nagyon alapos jogi ismereti hátteret igénylő hivatás! Ha bunyózni akar, menjen be a sportcsarnokba! Bár az ökölvívás sem megy ész nélkül, szerintem...

Én választottam? Majd megnézném a csendőrt, amikor intézkedni küldik hétvégén és ünnepnapokon. Szerintem z első alkalom után leszerelne! Ön lenne ugyanis a tüntetők szemében a közellenség, ahogyan Ön és elvbarátai most ezt a rendvédelemben látják!

130. anonim válasz 2009.10.20. 09:12:42
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 08:32:52

Csupán azért mertem szót emelni amellett, hogy próbáljunk már meg méltósággal ünnepelni, mert nagyon unom, amikor valaki azzal akaszt meg, hogy 47 évesen eljöttem nyugdíjba a rendőrségtől, és mit képzelek...

Csöndben súgom: kérdezze meg a hozzátartozókat rendőri körökben! Miközben Önök erős rendvédelmet akarnak, közben folyamatosan gyengítik a rendvédelem sorait a viselkedésükkel!

Én, amikor nyugdíjba jöttem, azt mondtam, hogy nincs több zaklatás, nincs több hétvégi és ünnepnapi túlszolgálat! De tévedtem. A feleségem is rendőr. Így, csupán azért, hogy Önök jót balhézhassanak a Krisztina nevű politikai szélhámosukkal az élen, addig én itthon vagyok a gyermekeimmel, és nem tudok egy normális hétvégét leszervezni. Nem tudok elmenni a dolgom után járni, mert nem elég, hogy a rendőr feleségemnek nem fizetik ki a túlóráját, és nincs itthon, de nekem, ha elmegyek itthonról, akkor még fizetnem is kell a bébicsőszt.

Mit szólna, ha én is beavatkoznék ilyen mélységben a magánéletébe? Tudom... Tesz rá...

Maguk választották ezt az életformát. Az áhított kormányuk nem adja oda a túlórapénzt. A politika szól bele a rendórség munkájába, rendel megtorlást, mintha kocsmában lenne. Maguk meg végrehajtják. Igaz, már vonakodva, szabotálva. Megyei főrendőrök mennek a pizsama gatyásokhoz raportra, hogy nem lépnek fel a Gárdával szemben, pedig drazsé nagyon szerertné. Völt több avatás, csendőrségi eskűtétel, vonulás, stb. Nem oszlattak. Asszisztáltak.

Erre írtam, hogy helyezkednek a megyei főrendőrök. Tavasz után is kell a beosztás, a fizetés. Más szelek fújdogálnak. Tudják, hogy a Jobbik erős parlamenti párt lesz. Még kormányba is kerülhet. Na meg be van ígérve az elszámoltatás, a felelősségre vonás. Fél év. Nem nagy idő. A kampányban meg minden politikus az irhájának a mentésével fog foglalkozni.

Draskovics eltünt. Miért nem villogtatja a méregfogait? Ki vert a képébe a kormányból.

129. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 08:32:52
anonim 2009.10.20. 08:25:06

Ki a francot érdekel, hogy személy szerint mit csinál, és mi merül, és nem merül fel a gondolatai közt. Oda megy, ahova akar.

Csupán azért mertem szót emelni amellett, hogy próbáljunk már meg méltósággal ünnepelni, mert nagyon unom, amikor valaki azzal akaszt meg, hogy 47 évesen eljöttem nyugdíjba a rendőrségtől, és mit képzelek...

Csöndben súgom: kérdezze meg a hozzátartozókat rendőri körökben! Miközben Önök erős rendvédelmet akarnak, közben folyamatosan gyengítik a rendvédelem sorait a viselkedésükkel!

Én, amikor nyugdíjba jöttem, azt mondtam, hogy nincs több zaklatás, nincs több hétvégi és ünnepnapi túlszolgálat! De tévedtem. A feleségem is rendőr. Így, csupán azért, hogy Önök jót balhézhassanak a Krisztina nevű politikai szélhámosukkal az élen, addig én itthon vagyok a gyermekeimmel, és nem tudok egy normális hétvégét leszervezni. Nem tudok elmenni a dolgom után járni, mert nem elég, hogy a rendőr feleségemnek nem fizetik ki a túlóráját, és nincs itthon, de nekem, ha elmegyek itthonról, akkor még fizetnem is kell a bébicsőszt.

Mit szólna, ha én is beavatkoznék ilyen mélységben a magánéletébe? Tudom... Tesz rá...

128. anonim válasz 2009.10.20. 08:25:06
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 08:14:51

Fel sem merülne bennem a gondolat, hogy tüntetni menjek a Köztársaság kikiáltásának 20. évfordulóján vagy, hogy az 56-s eseményekre emlékezőket megzavarjam ünnepükben. Ehhez jobbosnak kell lenni úgy látom!

Még mielőtt nekem ugrana:
1) Nem tapsoltam Szűrös Mátyásnak a jobboldallal ellentétben, mert egy lényeges dolog kiszorult a köztársasággal. Az pedig a NÉP.
2) 1960-ban születtem.

Ki a francot érdekel, hogy személy szerint mit csinál, és mi merül, és nem merül fel a gondolatai közt. Oda megy, ahova akar.

127. anonim válasz 2009.10.20. 08:23:38
Hortobagyi Istvan 2009.10.20. 08:15:50

...s ki az a Krisztina? A felesége? :O)

Milyen sok embernek van Krisztina felesége... Tán a népességnyilvántatóban legyűjtik Önnek.

126. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 08:15:50

...s ki az a Krisztina? A felesége? :O)

125. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.20. 08:14:51
anonim 2009.10.18. 23:12:39

Nem, csak elolvastam az Ignácz féle jelentést. Azt, ami a rendőrség belső vizsgálata állapított meg.
Semmi köze a Fradinak, meg a ködobálóknak a véleményemhez. Sajnálom, hogy tábornoki véleményekkel, megállapításokkal helyezkedtél szembe.

Ez olyan fegyelmi eljárás alapja lehet egy beosztottal szemben.

Fel sem merülne bennem a gondolat, hogy tüntetni menjek a Köztársaság kikiáltásának 20. évfordulóján vagy, hogy az 56-s eseményekre emlékezőket megzavarjam ünnepükben. Ehhez jobbosnak kell lenni úgy látom!

Még mielőtt nekem ugrana:
1) Nem tapsoltam Szűrös Mátyásnak a jobboldallal ellentétben, mert egy lényeges dolog kiszorult a köztársasággal. Az pedig a NÉP.
2) 1960-ban születtem.

124. anonim válasz 2009.10.19. 19:01:17

Inkább Draskovicséknak kellene tartózkodniuk az ünnep megzavarásától

Tisztelt Draskovics Tibor Miniszter Úr!
Ön felhívást tett közzé, amelyben „ajánlja, hogy ne zavarják meg az október 23-i rendezvényeket”.
Én ugyanezt ajánlom Önnek, továbbá kormánya tagjainak és a rendőrségi vezetőknek.



Krisztina is ott lesz 23-án

A „rendszerváltás” óta eltelt időben ugyanis nem a gyülekezési jogukat gyakorló polgárok, hanem önök, azaz az MSZP-SZDSZ kormány, illetve a rendőrség vált hírhedtté arról, hogy az 1956.évi forradalomra emlékező közterületi rendezvényeket nem csupán „megzavarták”, hanem vérbe fojtották.
Ma már bírói ítéleti bizonyossággal tudjuk - hiszen a sorra felmentéssel végződő koncepciós büntetőeljárásokban a bíróság megállapította -, hogy 2006. október 23-án nem a felvonulók kezdték az erőszakot, hanem a rendőrök, nyilvánvalóan a kormány irányítása alapján. (Egyebek mellett délután az Alkotmány utca és Bajcsy-Zsilinszky út sarkánál, de már jóval előbb, a reggeli órákban is.) Jogerős bírósági ítéletek állapították meg, hogy ártatlan emberek sokaságát bántalmazták a rendőrök lövöldözéssel, tonfával, gumibottal, puszta kézzel és rugdosásokkal.
Nagyszámú ártatlan embert állítottak elő, börtönöztek be és kínoztak meg, valamint tettek ki évekig tartó alaptalan eljárásoknak. A vérengző rendőrök az ön politikustársaitól dicséretet, jutalmat kaptak. Mindennek a célja nyilvánvalóan az emberek megfélemlítése s a politikai véleménynyilvánítás lehetetlenné tétele volt.
Az ön által irányított rendőrség azóta is folyamatosan, rendszeresen és súlyosan sérti meg a magyar emberek méltóságát és emberi jogait. Legújabb módszerük, hogy terrorcselekmény „gyanújával” úgy börtönöznek be embereket - Budaházy Györgyöt és további 15 személyt, férfiakat és nőket -, hogy az alkalmazott módszerek (ideértve az ön bizonyítékot koholó tevékenységét és a fogvatartottak teljes jogfosztását) részben az ötvenes évek Magyarországára, részben a Guantanamóban tapasztaltakra emlékeztetnek.
Amint az például az ön egyik politikustársának gyalázatos nyilatkozatából kiderül, ma már nem is titkolt céljuk, hogy az emberek megfélemlítésén túl elérjék az új erő, a Jobbik megsemmisítését, „terrorista szervezetté kikiáltását”. A politikai ellenfeleik titkosszolgálati eszközökkel, koholt bizonyítékokkal, koncepciós büntetőeljárásokkal történő megsemmisítésével ön és társai a totális diktatúra kiépítésére törekszenek, annak érdekében, hogy a nemzeti vagyon kiárusítása, az ország eladósítása és tönkretétele, az embereknek az otthonuktól, munkahelyüktől, vagyonuktól és reményeiktől való megfosztása folytatódhasson.
Tájékoztatom, hogy a magyarországi emberi jogi krízishelyzetről, az október 23-án várható újabb rendőrterrorról, a Budaházy-ügyben tapasztalt durva jogsértésekről az Európai Parlament most kezdődő plenáris ülésén fel fogok szólalni és „Guantanamo Magyarországon?” címmel nemzetközi sajtótájékoztatót tartok.
Ragaszkodom ahhoz, hogy európai parlamenti képviselőként, az EP Szabadságjogi, Rendészeti és Igazságügyi bizottságának tagjaként Budaházy Györgyöt és a többi politikai foglyot meglátogathassam, ügyük állásáról és a velük való bánásmódról közvetlenül tájékozódhassak.
Közlöm önnel és társaival továbbá, hogy az október 23-i budapesti rendezvényekre nemzetközi emberi jogi megfigyelőket hívtunk, ennélfogva úgy próbáljanak meg ismét erőszakot alkalmazni, hogy tudják: a tömegben egyebek mellett több európai parlamenti képviselő is lesz, belföldi és külföldi egyaránt.
Szíveskedjen felszólítani az ön irányítása alatt álló rendőri vezetőket, hogy a végrehajtó rendőri állománynak ne adjanak bűncselekményt megvalósító parancsokat. A végrehajtó rendőri állományt ezúton is kérem, hogy tagadják meg a bűncselekményt megvalósító parancsok végrehajtását.
Kérek minden olyan magyar embert – Magyarországon és a határainkon túl élőket egyaránt – akik Hazánk sorsa miatt aggódnak, hogy hívjanak minél több külföldi megfigyelőt október 23-ra Budapestre. Kérem a nyugati magyarságot és külföldi barátainkat, hogy jöjjenek a fővárosba velünk együtt emlékezni és jelenlétükkel biztosítani, hogy a hatalom ne merjen ismét erőszakot alkalmazni legszentebb nemzeti emléknapunkon. A külföldi állampolgárok jelentkezzenek be nagykövetségeiken, és kérjék, hogy diplomatáik minden lehetséges eszközzel - így a magyar kormánynál közbenjárva - gondoskodjanak arról, hogy egy európai uniós tagállamban 2009-ben ne eshessen bántódásuk azért, mert a világtörténelem egyik legkiemelkedőbb eseményére, a magyar forradalomra kívánnak emlékezni és a megfenyegetett, jogaiban sokszorosan megtiport magyar emberekkel kívánnak szolidaritást vállalni.
Mindenhol a világon a „magunkfajták” vannak többségben: a kisgazdák/kistermelők, kiskereskedők, családi vállalkozók, állami alkalmazottak. Emeljük fel végre a fejünket és ne hagyjuk, hogy ugyanannak a láthatatlan „birodalomnak” a helytartói a tisztességes munkából élőket kifosztó bankjaikkal, a gazdákat tönkretevő hipermarket-láncaikkal, a multinacionális cégeikkel és tonfáikkal, gumilövedékeikkel megfosszanak bennünket szabadságunktól, méltóságunktól, emberhez méltó életünktől. Ne hagyjuk, hogy az elnyomás ellen fellépőket szélsőségesnek, fasisztának, terroristának bélyegezhessék és ellenállásukat megtörjék. Fogjunk össze és mutassunk erőt! Kezdjük itt Budapesten, 2009. október 23-án.
Jelen levelemet a Budapestre akkreditált nagyköveteknek is megküldöm, azzal a kéréssel, hogy a magyarok gyülekezési jogát most is szíveskedjenek ugyanazzal az odaadó szenvedéllyel védeni, mint a „meleg felvonulás” kapcsán tették.
Adjon az Isten szebb jövőt!
Budapest, 2009. október 19.
Dr. Morvai Krisztina
európai parlamenti képviselő

123. anonim válasz 2009.10.19. 06:31:35
anonim 2009.10.18. 23:12:39

Nem, csak elolvastam az Ignácz féle jelentést. Azt, ami a rendőrség belső vizsgálata állapított meg.
Semmi köze a Fradinak, meg a ködobálóknak a véleményemhez. Sajnálom, hogy tábornoki véleményekkel, megállapításokkal helyezkedtél szembe.

Ez olyan fegyelmi eljárás alapja lehet egy beosztottal szemben.

Ne sűlyedjél le a szintjére. Ezek rutinből művelik ezt a szinvonalat.

A beosztott közrendőröcske majd felűlbírála a főtiszteket. Na ne... De örülnének, ha olvasnák a leszarozós véleményét.

122. anonim válasz 2009.10.18. 23:12:39
anonim 2009.10.18. 09:39:36

Látom, Fradi drukker vagy és te is köveket dobáltál, rendőröket vertél, mert más nincs ilyen elfogult, és csőlátó!

Nem, csak elolvastam az Ignácz féle jelentést. Azt, ami a rendőrség belső vizsgálata állapított meg.
Semmi köze a Fradinak, meg a ködobálóknak a véleményemhez. Sajnálom, hogy tábornoki véleményekkel, megállapításokkal helyezkedtél szembe.

Ez olyan fegyelmi eljárás alapja lehet egy beosztottal szemben.

121. anonim válasz 2009.10.18. 09:39:36
anonim 2009.10.17. 18:55:23

Értelmes válasz, az értelmes ottlévőtől.
Mintha rendőr válaszolt volna. Annyira megggyőző is az érvelése. Mondhatta volna egyszerűen, hogy:

CSAK!

Látom, Fradi drukker vagy és te is köveket dobáltál, rendőröket vertél, mert más nincs ilyen elfogult, és csőlátó!

120. anonim válasz 2009.10.17. 18:55:23
anonim 2009.10.17. 18:03:59

Ha nem voltál ott, akkor higgy a jelentésnek ökör!

Értelmes válasz, az értelmes ottlévőtől.
Mintha rendőr válaszolt volna. Annyira megggyőző is az érvelése. Mondhatta volna egyszerűen, hogy:

CSAK!

119. anonim válasz 2009.10.17. 18:03:59
anonim 2009.10.17. 09:09:17

A jelentésben egyértelműen az áll, hogy a bevetésre váró 200 fős rendőri erő közvetlenül a TV székház mögött volt felsorakoztatva, és parancsra várt!!!

Ha nem voltál ott, akkor higgy a jelentésnek ökör!

118. Még a jelentésből: válasz 2009.10.17. 09:24:00
én ott voltam 2009.10.17. 08:18:06

Valamit nagyon rosszul tudsz! Azt, hogy az a tartalék az Országház védelmére lett kirendelve, és ezért nem mozdulhatott! Nem a tévé mögött voltak. A parlamentnél 7-8 ezer ember volt, akiket három zászlóalj tartott vissza attól, hogy ne rontsanak be az épületbe. A tartalékot a vezetők oda szánták, és ezért nem mozdulhattak!

A műveleti terv felépítése és tartalma nem felelt meg az előírtaknak, "általános, sablonos, valótlan adatokat tartalmaz", nem készült el például a tömegoszlatási terv és a biztosítási terv sem. A műveleti tervben a rendzavarások lehetséges helyszíneként a Magyar Televíziót és környékét nem nevesítik. Nem folyt a döntések előkészítéséhez szükséges törzsmunka, nem volt helyzetnyilvántartás, helyzetelemzés, nem dolgoztak ki előzetes intézkedéseket, "a kiadott döntések legtöbbször ötletszerűek voltak". Nem volt visszacsatolás a rendőri feladatok végrehajtásáról és nem dolgozták fel a változásokat. Az együttműködés hiánya a rendőri erők felmorzsolását eredményezte.

Az irányítás rendje több esetben megbomlott, sokszor az egyes parancsnokok önállóan döntöttek az egyes egységek irányításáról. Előfordult, hogy a REBISZ és a BRFK irányító parancsnokai között ellentmondásos parancsok, utasítások keletkeztek.



A Kossuth téren a helyszínparancsnokok nem váltották egymást szabályszerűen. Bár kijelölték az MTV székházánál a helyszínirányító parancsnokot, de az odavezényelt rendőri erők parancsnokai erről nem tudtak. "A helyszínparancsnok kötelezettségeit nem gyakorolta megfelelően, egy idő után az események külső szemlélőjévé vált" - olvasható.

A Szabadság térre átcsoportosított rendőri erők parancsnoki állománya minden esetben felelősséggel rendelkezett az alárendelt személyi állomány testi épségének megóvására.

Az alkalmazott rendőri erő létszámával a műveletet irányító parancsnokok nem voltak tisztában, nem ismerték a személyi állomány összetételét, alkalmazhatósági feltételeit. A rendőri művelet megtervezése során nem gondoskodtak tartalékerőről. Az erőátcsoportosítások során több szolgálati egységet is megbontottak, ezáltal a rendőri erők alkalmazási képessége jelentősen csökkent, így fordulhatott elő, hogy a bevetett kisebb, de koordinálatlan egységeket a támadók rendszerint szétzúzták. Az egyes alegységek önállóan tevékenykedtek, egymás tevékenységéről szinte nem tudtak.


A jelentés szerint késve - 23.55-kor - rendelték el a főkapitányság személyi állományának a riadót. A székház védelmére kirendelt rendőrök nem rendelkeztek gázálarccal, a literes könnygáz spray hatásfoka nem volt megfelelő, a palackok több esetben a kődobás hatására felrobbantak.

A rendőrségi utasításokat, jelentéseket az EDR rádiórendszeren, a REBISZ rádiórendszerén és mobiltelefonon továbbították, a megyei főkapitányságok csapatszolgálati századai azonban nem rendelkeztek ilyennel. A rádióforgalmazás alapvető szabályait rendszeresen nem tartották be.

A jelentés felrója, hogy a helyszíni egységek parancsnokai nem hoztak létre csoportokat az agresszív támadó, hangadó személyek kiemelésére, elfogására.

A Szabadság téren kialakult rendbontás megszüntetése érdekében több szolgálati egységet is megbontottak, de emiatt „a rendőri erők alkalmazási képessége jelentősen csökkent”, ezért fordulhatott elő az, hogy a bevetett kisebb, de koordinálatlan egységeket a támadók rendszerint szétzúzták. Ugyancsak ezért, az irányítás hiánya miatt fordulhatott elő az, hogy az egyes alegységek önállóan tevékenykedtek, egymás tevékenységéről szinte nem tudtak. Példaként említik a jelentésben, hogy az MTV lépcsőjén védekező századot az MTV székházból hátulról locsolták.


A székház védelmére kirendelt rendőröknek nem volt gázálarcuk, a literes könnygázspray hatásfoka nem volt megfelelő, a palackok több esetben a kődobás hatására, felrobbantak. A Baranya megyei rendőrök közül 9-nek pajzsa, 10-nek pedig bevetési sisakja nem volt, mégis bevetették őket.

117. 666 válasz 2009.10.17. 09:11:49
anonim 2009.10.15. 18:59:42

Egy bajuk van, az Mszp logó. Ennyi. Rüvid voltam, és velős.

Na ez a gond!Majd a választások után lehet.hogy a narancstól lesz hányigerünk!Szinte biztos a gyomor rontás!

116. anonim válasz 2009.10.17. 09:09:17
anonim 2009.10.17. 08:37:29

Én idéztem a jelentésből, illetve a linket továbbítottam.

Ezek után nem én tudok valamit nagyon rosszul, hanem ezek szerint a jelentés rossz, és hazudik, stb.

Rendőri vezetőket marasztaltak el, ezek tények.

Ezek után írsz néhány sort, és visszájára fordítod egy bizottság munkáját.

Minek is lehet hinni? Egy messziről jött embernek, vagy egy közzétett hivatalos jelentésnek??? Ez olvasható a neten. Nem is cáfolták a rendőri vezetők, akik érintettek.

Szerény tudatlanságommal azt okoskodtam ki, hogy a jelentésnek hiszek. Sokkal több tárgyi tudás, információ, adat, bizonyíték állt a rendelkezésükre, Te most annyit jelentesz ki, hogy ott voltál, és Te tudod a tutut. Másként látod a csapaterőt mozgató parancsnok(ok) munkáját, döntéseket, stb. Te bátran megálapítasz, ismerve az elemzett rádió forgalmazásokat, létszámokat, a bevetésre indított és érkezők helyzetét, felszereltségét, a parancsok kiadására jogosult rendőri vezetőknek esetlegesen adott belügyminiszteri és/vagy politikusi ukászokat, stb. Ismered a fővásori ügyeletes ügyész törvényességi esetleges kifogásait, esetleges utasításait, beleszólását.

Ezek szerint egy nagyon magas renfokozattal, és hozzá tartozó beosztással rendelkező illetékes urat köszönthetünk a körünkben.

Már csak az a kérdésem, hogy miért nem sikerült meggyőzni a bizottságot, hogy mást írjon le? Mondjuk az Ön verzióját?

A jelentésben egyértelműen az áll, hogy a bevetésre váró 200 fős rendőri erő közvetlenül a TV székház mögött volt felsorakoztatva, és parancsra várt!!!

115. anonim válasz 2009.10.17. 09:04:56
én ott voltam 2009.10.17. 08:18:06

Valamit nagyon rosszul tudsz! Azt, hogy az a tartalék az Országház védelmére lett kirendelve, és ezért nem mozdulhatott! Nem a tévé mögött voltak. A parlamentnél 7-8 ezer ember volt, akiket három zászlóalj tartott vissza attól, hogy ne rontsanak be az épületbe. A tartalékot a vezetők oda szánták, és ezért nem mozdulhattak!

Idézet a jelentésből:

A dokumentáció leszögezi, hogy szeptember 18- án este a Kossuth térről a Szabadság térre átvonuló tömeget a rendőri biztosító csoportok nem kísérték.
Az első utasítás szerint egy 10+2 fős alakulatot küldtek a MTV-székházhoz, hogy az oda belépőket „udvariasan, erőszak alkalmazását mellőzve” távolítsák el. Érdekesség, hogy a jelentés szerint az első csapatnak utasítást adtak arra, hogy a pajzsokat hagyják a szolgálati kocsiban.
Az osztagnak sikerült a székházban lévő személyeket erőszak nélkül kiterelni, majd sorfalat álltak, és várták a további utasításokat. Ekkor támadt rájuk először a tömeg, kövekkel, botokkal. A csoportot vezető törzszászlós ekkor visszarendelte az ajtó mögé a rendőröket, és bezáratta az ajtót. Hiába kért azonban segítséget a szolgálati rádión, senki nem felelt neki.
A jelentés megállapítja, hogy egy polgári ruhában lévő alezredest neveznek ki a Szabadság tér helyszínparancsnokává, aki többször
körbejárja az épületet, a „rendőri tevékenység irányítását azonban nem veszi át”.
Hasonlóan furcsa a jelentés azon megállapítása, hogy a Baranya Megyei RFK csapatszolgálati százada azért nem tudott teljes létszámmal a helyszínre érkezni, mert útközben leszakadtak, és nem találták meg a Szabadság teret...

Tecik kérni még részleteket? Ennyit a rendőri csapaterők tényszerű bevetési irányításáról. Tán egy járókelőtől megkérdezhették volna, hogy merre kell menni, eltévedtünk, ha nem volt már rádióforgalmazásuk sem. Vagy a rádió túloldalán lévők sem tudták irányítani a fiókat, hogy merre van a Szabadság tér? Gondolom az eltévedtek meg azt elolvasták, hogy melyik utca kereszeződésében vannak.

Engedje meg, hogy azt mondjam, hogy szégyen volt a rendőrség teljesítménye is. Nem véletlen, hogy a 101 oldalas jelentés egy részét titkosították, mert abban velősebb disznóságok vannak.

114. anonim válasz 2009.10.17. 08:37:29
én ott voltam 2009.10.17. 08:18:06

Valamit nagyon rosszul tudsz! Azt, hogy az a tartalék az Országház védelmére lett kirendelve, és ezért nem mozdulhatott! Nem a tévé mögött voltak. A parlamentnél 7-8 ezer ember volt, akiket három zászlóalj tartott vissza attól, hogy ne rontsanak be az épületbe. A tartalékot a vezetők oda szánták, és ezért nem mozdulhattak!

Én idéztem a jelentésből, illetve a linket továbbítottam.

Ezek után nem én tudok valamit nagyon rosszul, hanem ezek szerint a jelentés rossz, és hazudik, stb.

Rendőri vezetőket marasztaltak el, ezek tények.

Ezek után írsz néhány sort, és visszájára fordítod egy bizottság munkáját.

Minek is lehet hinni? Egy messziről jött embernek, vagy egy közzétett hivatalos jelentésnek??? Ez olvasható a neten. Nem is cáfolták a rendőri vezetők, akik érintettek.

Szerény tudatlanságommal azt okoskodtam ki, hogy a jelentésnek hiszek. Sokkal több tárgyi tudás, információ, adat, bizonyíték állt a rendelkezésükre, Te most annyit jelentesz ki, hogy ott voltál, és Te tudod a tutut. Másként látod a csapaterőt mozgató parancsnok(ok) munkáját, döntéseket, stb. Te bátran megálapítasz, ismerve az elemzett rádió forgalmazásokat, létszámokat, a bevetésre indított és érkezők helyzetét, felszereltségét, a parancsok kiadására jogosult rendőri vezetőknek esetlegesen adott belügyminiszteri és/vagy politikusi ukászokat, stb. Ismered a fővásori ügyeletes ügyész törvényességi esetleges kifogásait, esetleges utasításait, beleszólását.

Ezek szerint egy nagyon magas renfokozattal, és hozzá tartozó beosztással rendelkező illetékes urat köszönthetünk a körünkben.

Már csak az a kérdésem, hogy miért nem sikerült meggyőzni a bizottságot, hogy mást írjon le? Mondjuk az Ön verzióját?

113. én ott voltam válasz 2009.10.17. 08:18:06
anonim 2009.10.15. 10:06:39

No megkerestem a hivatkozott rendőri jelentést:

http://index.hu/belfold/1117szkszrt/

200 rendőr várakozott parancsra a székház mögött, miközben osztották a tüntetők a székházat védőket. Tévedett volna a vizsgálóbizottság? Vagy a barátját állítsam velük szembe?

Most tanácsoljon valamit, kinek is lehet hinni?

Itt azért rekonstruáltak, rádióforalmazásokat embereket, parancsnokokat hallgattak ki, parancsnak ellenszegülő renőrt, aki kivitte az embereit, hogy mentse őket, stb.

Én a saját korábbi véleményemet ezek alapján fenntartom.

A politikusok befolyásolták a rendőrséget, a rendőri vezetőket. Nem tudta így a jobb kéz, hogy mit csináljon a bal. És ez a legnagyobb hiba volt. Akarták is, hogy jó nagy balhé legyen, és jöhet majd a megtorlás, meg nem is. Csak a visszájára sült el a dolog. És bele is bukik, bukott az Szdsz, Mszp.

L: a tavaszi "eredményhírdetést"

Valamit nagyon rosszul tudsz! Azt, hogy az a tartalék az Országház védelmére lett kirendelve, és ezért nem mozdulhatott! Nem a tévé mögött voltak. A parlamentnél 7-8 ezer ember volt, akiket három zászlóalj tartott vissza attól, hogy ne rontsanak be az épületbe. A tartalékot a vezetők oda szánták, és ezért nem mozdulhattak!

112. anonim válasz 2009.10.17. 06:01:53
anonim 2009.10.17. 01:57:57

Pl bebörtönzik a tolvaj szocikat, meg az olyan csalókat, mint te

Mindenki magából indul ki. Aki a másik embert csalónak nevezi, talán saját cselekvéseiből példázik.
Egyébként a bebörtönözéssel még nem jut előbbre az ország.
Jó szakemberekre- ami sajnos ebben az esetben hiányzik a másik oldalon- nagyobb szükség lenne.
... ha van -nem tanár és nem jogász- mondjuk gazdasági és pénzügyi, meg lehet oldani....., illetve tovább lehet vinni a most megkezdett programot, ami jó irányba viszi az országot.

111. anonim válasz 2009.10.17. 01:57:57
Nyugdíjas 2009.10.15. 19:11:13

Csak egyetlen olyan konkrét gazdasági elképzelést mondjál a FIDESZ-től,pláne a jobbiktól,mely képes hosszú távon szilárdínai az ország helyzetét!Addig kussolj!

Pl bebörtönzik a tolvaj szocikat, meg az olyan csalókat, mint te

110. Nyugdíjas válasz 2009.10.15. 19:11:13
anonim 2009.10.15. 18:59:42

Egy bajuk van, az Mszp logó. Ennyi. Rüvid voltam, és velős.

Csak egyetlen olyan konkrét gazdasági elképzelést mondjál a FIDESZ-től,pláne a jobbiktól,mely képes hosszú távon szilárdínai az ország helyzetét!Addig kussolj!

109. anonim válasz 2009.10.15. 18:59:42
plc 2009.10.15. 11:30:36

Mindenkinek meghatározza a véleményét, hogy melyik politikai oldal mellett teszi le a voksát. Én meg becsülön Hortobágyiban azt, hogy egy ilyen helyzetben is meg meri mérettetni magát, felveszi a labdát és érzelmekre való hivatkozás helyett megpróbál érvelni. A Jobbik abba fog belebukni, hogy most hatalmasnak, erősnek érzi magát. mert meglovagol egy rossz gazdasági helyezet és és érzelmekre hatva előnyt szerez. Ez az előny úgy elolvad mint a korai hó, amikor előkerül a szaktudás, a gondolkodás kényszere. Amikor nem a kisnyugdíjast, meg a munkanélkülit, vagy az iskolából éppen kikerülő a világot alig ismerő gyerekeket kell meggyőzni, hanem a szakmát. A politikusokat, a bankárokat, a vállalkozókat és nem csak itthon, hanem a világban is. A mai jobbik nagyon kevés olyan szakembert tud felmutatni, aki erre képes. MIbe bukott bele az MDF? A teljes kormány történészekből és jogászokból állt. MIt csinált a Fidesz kormány, aki szintén jogászokból (a baráti körből)állt? Gazdasághoz értő ember alig-alig fordult elő közöttük és a jövő év fidesz kormánya is így fog összeállni. Sajnos a jobbik vezetése is hasonlóan gondolkodik. MIkor mutat fel a jobbik legalább olyan egyéni jelölteket, mint Hortobágyi? Olyant, akik nem a Jobbik logója alatt jut be, hanem saját erejéből és tudásából? A fidesz sem tud ilyeneket elővenn, látszik is, hogy mit tett az elmúlt húsz évben Kecskemétért, vagy akár az országért a két helyi képviselő.

Egy bajuk van, az Mszp logó. Ennyi. Rüvid voltam, és velős.

108. plc válasz 2009.10.15. 11:30:36

Mindenkinek meghatározza a véleményét, hogy melyik politikai oldal mellett teszi le a voksát. Én meg becsülön Hortobágyiban azt, hogy egy ilyen helyzetben is meg meri mérettetni magát, felveszi a labdát és érzelmekre való hivatkozás helyett megpróbál érvelni. A Jobbik abba fog belebukni, hogy most hatalmasnak, erősnek érzi magát. mert meglovagol egy rossz gazdasági helyezet és és érzelmekre hatva előnyt szerez. Ez az előny úgy elolvad mint a korai hó, amikor előkerül a szaktudás, a gondolkodás kényszere. Amikor nem a kisnyugdíjast, meg a munkanélkülit, vagy az iskolából éppen kikerülő a világot alig ismerő gyerekeket kell meggyőzni, hanem a szakmát. A politikusokat, a bankárokat, a vállalkozókat és nem csak itthon, hanem a világban is. A mai jobbik nagyon kevés olyan szakembert tud felmutatni, aki erre képes. MIbe bukott bele az MDF? A teljes kormány történészekből és jogászokból állt. MIt csinált a Fidesz kormány, aki szintén jogászokból (a baráti körből)állt? Gazdasághoz értő ember alig-alig fordult elő közöttük és a jövő év fidesz kormánya is így fog összeállni. Sajnos a jobbik vezetése is hasonlóan gondolkodik. MIkor mutat fel a jobbik legalább olyan egyéni jelölteket, mint Hortobágyi? Olyant, akik nem a Jobbik logója alatt jut be, hanem saját erejéből és tudásából? A fidesz sem tud ilyeneket elővenn, látszik is, hogy mit tett az elmúlt húsz évben Kecskemétért, vagy akár az országért a két helyi képviselő.

107. Anyuka: válasz 2009.10.15. 10:44:57

Hortobágyi úgy tűnik emberére akadt. A jobbikosok ha így érvelnek, bizonyítanak, nem sok jót jósolok majd a Fidesznek sem. Az Szdsz sorsára jut az Mszp, és komoly félni valója lesz a Fidesznek is. A Jobbikkal nem tudja megetetni a hazugságait a Fidesz, ezért prüszkölnek, amennyire csak bírnak. Túlzásba nem eseshetnek, mert pillanatok alatt mérhető vesztességet jelent a Jobbikhoz átszavazó jelenlegi ingatag Fidesz tábor.

A saját csapdájába esik a Fidesz. Olyan sakk-matt a helyzete.

106. anonim válasz 2009.10.15. 10:06:39
Hortobagyi Istvan 2009.10.15. 09:39:03

Ha ott volt a székháznál, akkor tudnia kell, hogy valótlanságokat állít! Nekem ott volt az egyik legjobb barátom.

No megkerestem a hivatkozott rendőri jelentést:

http://index.hu/belfold/1117szkszrt/

200 rendőr várakozott parancsra a székház mögött, miközben osztották a tüntetők a székházat védőket. Tévedett volna a vizsgálóbizottság? Vagy a barátját állítsam velük szembe?

Most tanácsoljon valamit, kinek is lehet hinni?

Itt azért rekonstruáltak, rádióforalmazásokat embereket, parancsnokokat hallgattak ki, parancsnak ellenszegülő renőrt, aki kivitte az embereit, hogy mentse őket, stb.

Én a saját korábbi véleményemet ezek alapján fenntartom.

A politikusok befolyásolták a rendőrséget, a rendőri vezetőket. Nem tudta így a jobb kéz, hogy mit csináljon a bal. És ez a legnagyobb hiba volt. Akarták is, hogy jó nagy balhé legyen, és jöhet majd a megtorlás, meg nem is. Csak a visszájára sült el a dolog. És bele is bukik, bukott az Szdsz, Mszp.

L: a tavaszi "eredményhírdetést"

105. anonim válasz 2009.10.15. 09:57:17
Hortobagyi Istvan 2009.10.15. 09:39:03

Ha ott volt a székháznál, akkor tudnia kell, hogy valótlanságokat állít! Nekem ott volt az egyik legjobb barátom.

Melyik része hibádzik? A petíció beolvasási igény, vagy az, hogy volt rendőri parancsra váró erő a helyszínen, akit nem vetettek be időben az épület elfoglalása előtt?

Ha az utóbbit kérdőjelezi meg, visszakeresem a neten a vizsgálóbizottság jelentését, ahol "levagyon" írva. Feketén, fehéren olvastam, és a linket felteszem még ma este, csak dolgoznom is kell menni.

Rendőri parancsnoki hibaként rótták fel a bevetésük késleltetését.

A google segít megtalálni...

104. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.15. 09:39:03

Ha ott volt a székháznál, akkor tudnia kell, hogy valótlanságokat állít! Nekem ott volt az egyik legjobb barátom.

103. Re 99. válasz 2009.10.15. 09:17:36

Számtalan ilyen eset van. Mondjam, hogy hány esztergályos kapott munkakönyvet, és munkanélküliséget? Nyugdíjat sem!!!!

Érdemei elismerése mellett utcára kerültek. Szó nélkül. Sokkal szarabb anyagi háttérrel.

Azok, akiknek megszünt az építőipari munkásszállása, stb. Mire hazaköltözött, az asszony időközi bikája a pizsamáját is elhordta. Mehetett hajléktalannak.

A politika szinpada minden résztvevőre kihat. Ön nagyon a szerencsésebbek közé tartozik. Fiatalon megkapja a 100 százalékos bérét nyugdíjasként.

A fentiekben ecseteltek a jéghegy csúcsa. Öngyilkosságok, teljes lepusztulás, a családok szétesése övezi a politikai "vívmányokat".

A roma politikusok, a zsidó érdekek kiszolgálói, az ország gazdaságának tutatos tönkretétele, az esőből az utolsóba sűlyesztése a társadalomban nem marad válasz nélkül. Erre lesz válasz a tavaszi választás eredménye.

Biztos rossz ezt önnek olvasni, de Mszp-nek annyi lesz. És ezt a néhány tucat főkolomposnak, - köztük az Szdsz- nek köszönhetik.

És teli torokból énekelhetik majd a szinpadon a milliárdosok a föl föl ti rabjai a földnek, és az éhes proletárokat. Olyan tiszta szívből. Legyen min röhögnöm.

102. anonim válasz 2009.10.15. 09:00:01

Én bízok benne... elírás előbb

101. anonim válasz 2009.10.15. 08:59:54

Én bízok benne... elírás előbb

100. anonim válasz 2009.10.15. 08:58:23
Hortobagyi Istvan 2009.10.15. 08:16:44

Tulajdonképpen Ön mit akar? Erős, vagy gyenge rendvédelmet? Anarchiát, vagy közrendet, és közbiztonságot? Érdekes ez a szélsőjobb...

Törvényességet akarok, de ez vonatkozik a rendvédelmi szervekre, a politikai függetlenségre. 30-on felül van a megitélt milliós kártérítések száma, és tudjuk, hogy csak részben történt kártérítési igény. Többnyire a súlyosabb bántalmazások esetében.

Látszik, hogy politikai megrendelésekre történik sok esetben a rendőrség mozdulása.

Ettől lett a rossz megitéltetés. Ettől lett jogllenes számtalan esetben a rendőrség eljárása, amit a bíróságok azóta is folyamatosan felülbírálnak az adófizetők kárára.

Én bírom benne, hogy az esetek kapcsán jövőre a személyi felelősök is látókörbe fognak kerülni. Tömegesen.

Az öszödi beszédre adott társadalmi válaszra a politikának nem a rendőrség brutális bevetésével kellett volna válaszolnia.

Nem trükközéssel "segíteni" a tüntetőket a TV székháznál, hogy aztán a véres leszámolásra feltűzeljék a rendőröket.

Ha a peticiót a TV-ben engedték volna beolvasni, tárgyaltak volna, stb, jobb lett volna a kimenetel.

A beszorult rendőrök nem kaptak segítséget a 100-200 méterre parancsra váró felsorakozott jól felszerelt rohamrendőröktől.

Készakarva tették a körülményeket lehetővé, meggyőződésem, hogy a rendőri csapaterők mozgatásába a politikusok szóltak bele, mert ennyire analfabéta egy helyszínen lévő parancsnok, rendőri vezetés nem lehetett.

Ennek fogja a levét inni számoos felső, és középvezető is a szervnél.

99. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.15. 08:40:26

Na jó... Én konkrétumokat írok, hogy miért jöttem el. Ez persze csak egy csepp a tengerben.

Íme:

Ferenczi Laci barátom elment nyugdíjba. ő volt a megyei kiemelt-főreferens, én a megyei főreferens. Szerintem joggal aspiráltam a helyére. Sokat tanultam Laci barátomtól, akinek a kommunikációs stratégiáját Szegeden is tanítják. Igaz, most szerénytelenül mondom, de vissza ellenőrizhető, hogy egyik esszém a kommunikációról az evangélikusoknál szemináriumi anyag lett. Honnan tudom? A teológiai tanszék vezetőjétől.

Nos, mint írtam, Laci elment nyugdíjba, én maradtam. Láttam egy kiírást, mely szerint megyei szóvivői helyre lehetett pályázni. Megkérdeztem a megyei személyügyi vezetőt, hogy nekem is kell-e pályáznom, ergo kinek a helyéről van szó. Ő azt felelte, hogy nem kell pályáznom, én maradjak nyugton.
Mi történt ezek után? Nos Mihályné Bornemissza Eleonóra lett a kiemelt-főreferens! A rendőri múltja? Nézzük csak: nem egészen két év bűnügyes vizsgálótiszti munka, majd bűnmegelőzési terület, egészen a kinevezéséig. Tehát a főnököm lett ezzel a múlttal. Félreértés ne essék, a személyével nincs bajom, de tudom, hogy Fideszes szimpatizáns.

Én vele szemben 16 évig dolgoztam bűnügyi nyomozói, főnyomozói, majd kiemelt-főnyomozói beosztásban, több alosztályon, de voltam közrendes, amikor 3 éven át a kecskeméti rendőrkapitányság körzeti mmegbízottait irányítottam. Végül, amikor Eleonóra lett a kiemelet-főreferens, addigra nekem már 6 év sajtós tapasztalatom is volt. De vajon ki volt a főnöke hosszú ideig Eleonórának? Ki volt a patrónusa? Találják/játok ki!

Aztán jött az új szóvivő az én helyemre. Tamás Fideszes szimpatizáns, nem is tagadja. Jó helyre nősült, befolyásos kecskeméti családba.

Rólam már akkor tudott volt, hoy kormánypárti vagyok, bár a munkám során hasonló nyilatkozatra nem tudtak volna rávenni, amikor Zombor gábor feljelentését a médiáknak "becsületsértésként" adták el. Csak a hülye nem tudta, hogy nem történt bűncselekmény, de mégis ezt a nyilatkozatot adta Tomi. A fő, hogy most is biztos az állása...

Ahhoz viszont, hogy megnyerje a helyemet, kellett egy fenyítés. Egyetlen, mert a személyi lapomon csak jutalmak és aelismerések vannak. A határozatot ma is őrzöm. Azért fenyítettek meg, mert mertem intézkedni egy szabálysértővel, aki egy volt rendőrfőnök szomszédja volt. A nő megúszta, engem elmarasztaltak, mert "kultúrálatlan viselkedésért". Miben nyilvánult meg ez a viselkedés? Látszott rajtam, hogy mérges vagyok, miután 20 percen át sértegettek úgy, hogy én a sértegetést nem viszonoztam! Tanúim vannak, akik állítják, hogy semmi obszcén nem hagyta el a számat!
Vajon ki volt a közvetlen parancsnokom? Ezt sem mondom meg, de mind megtalálható még szerintem az irattárban! Nálam is van egy határozat, ami magáért beszél...

98. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.15. 08:16:44
anonim 2009.10.14. 22:04:25

Én inkább azokat nevezném bolondnak, akik lehetővé tették a tank elkötését, és fél világ röhöghetett ezért a "hatalmon". Bejárta világsajtót, emlékezzünk csak vissza.

Ma is megitéltek 1.6 millió forint kártérítést egy jogtalan fogvatartásért október 23 apropóján, valamint bocsánatkérő levél megírására kötelezték a rendőrséget. Mennyire "bolondok" voltak akkor... És erről még papír is van! TÖRVÉNYTELENEK VOLTAK!!!

Tulajdonképpen Ön mit akar? Erős, vagy gyenge rendvédelmet? Anarchiát, vagy közrendet, és közbiztonságot? Érdekes ez a szélsőjobb...

97. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.15. 08:15:39
anonim 2009.10.14. 21:28:36

Rendőr? Akit finoman félreraktak, mert már ciki volt a szervnek? Én nem dicsekednék ezzel...

Konkrétumot! :O)

96. anonim válasz 2009.10.14. 22:56:30

Az időseknek erő, egészséget és boldog életet kívánok!

95. anonim válasz 2009.10.14. 22:04:25
Hortobagyi Istvan 2009.10.14. 20:11:51

...mert a Jobbikban ki a szakember? A tankot elkötő bolond öregember?

Én inkább azokat nevezném bolondnak, akik lehetővé tették a tank elkötését, és fél világ röhöghetett ezért a "hatalmon". Bejárta világsajtót, emlékezzünk csak vissza.

Ma is megitéltek 1.6 millió forint kártérítést egy jogtalan fogvatartásért október 23 apropóján, valamint bocsánatkérő levél megírására kötelezték a rendőrséget. Mennyire "bolondok" voltak akkor... És erről még papír is van! TÖRVÉNYTELENEK VOLTAK!!!

94. anonim válasz 2009.10.14. 21:28:36
Hortobagyi Istvan 2009.10.14. 20:09:52

...s ha már itt tartunk: Balogh József annyira felkészületlen és gyáva, hogy nem mer velem kiállni egy nyilvános vitára! Pedig én csak egy rendőr voltam, ő a tehetséges traktoros, vagy nem? Bizonytalan lettem... :O)

Rendőr? Akit finoman félreraktak, mert már ciki volt a szervnek? Én nem dicsekednék ezzel...

93. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.14. 20:11:51
anonim 2009.10.12. 10:48:45

Orbán - Fidesz:


'Nem lesz rend, ha a Fidesz-kormány nem szerez kétharmadot'

Már kezdődik a lélektani zsarolás a választópolgárok irányába. Egy nagy lóalkatrészt nektek! Akkor is a Jobbikra szavazok! Pláne az ilyen szemétkedés miatt!

Addigra még 50 százalék sem lesz! Üres pofázásra nincs szavazat. Szart se értek. Most a végére ébredtetek fel a vekker órás csörgésre? Pedig jó régen kolompoltatok. Hülyítettétek a népet a kormány elzavarásával. Csak akkor is a szavazatok kicsikarása volt a cél. Most is ezt művelitek. Elég volt belőletek!

A két és félmilliárdos adósságotokat akarjátok visszafizetni, megértem, hogy kellene a kétharmad, hogy azt csináljatok, amit akartok. Ilyen eredménnyel tényleg megtehetnétek.

De remélem a választók nem hagyják. Kell a Jobbik mellétek, mert jön a lopkodásotok. Ezüsthajón úsztatjátok a pénzünket ti is. Meg országimázs központokon mossátok át. Lesz Orbán bánya, meg meg mezőgazdaság a családi vagyon gyarapításhoz. Új ültetvények közpénzből. Magánrepülőgép bérlés magánútra közpénzből, magánútra. Ibrahimok, - és társaik. Pintér közös cégével Gergényivel biztos jól ellenének, és pintér megkapná a titkosszolgálatokat is.

Ugye tudjátok, hogy Pintér a jelölt, és Gergényivel közös a cégük.

Na így szavazzatok a Fideszre!

Inkább a Jobbikra!!!

...mert a Jobbikban ki a szakember? A tankot elkötő bolond öregember?

92. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.14. 20:09:52

...s ha már itt tartunk: Balogh József annyira felkészületlen és gyáva, hogy nem mer velem kiállni egy nyilvános vitára! Pedig én csak egy rendőr voltam, ő a tehetséges traktoros, vagy nem? Bizonytalan lettem... :O)

91. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.14. 20:06:37
anonim 2009.10.13. 22:06:58

Semmi kifogásunk Hortobágyi ellen. Kell vesztes is! :)

Tehetségtelenek csak akkor győzhetnek, ha az MSZP kénytelen kedvezőtlen intézkedéseket hozni.

Egyébként a hozzászólásáról egy szó jut eszembe: FÉLELEM!!! /Magyarázat: nem biztos abban, hogy befutó lesz a "kiszuperált" és "buta" rendőrrel szemben a traktoros! :O)/

90. plc válasz 2009.10.14. 08:28:51
anonim 2009.10.13. 22:07:22

Induljon, - mindig kell egy vesztes. Kiröhögtetésre is jó lesz.

Ennyit az átlagos magyar politikai intelligenciáról! Nevetnék rajtatok, de inkább siralmasak vagytok!

89. anonim válasz 2009.10.13. 22:11:26
anonim 2009.10.11. 12:38:42

Továbbra is
gratulálok Hortobágyi István úrnak. Személyéről nem tudok semmit, de nekem elég a hovatartozása.

Megjegyzésem:
Marat tolláról, embert barátjáról.
Majd a választási eredmények ismeretében is ennyire lehet büszkélkedni. A társadalom több, mint háromnegyede fogja elitélni az Mszp-t. Tessenek felemelt fővel majd baktatni a közterületeken. A Fidesz-Jobbik elsöprő jobb oldali győzelme határozza meg az ország új pollitikai irányát.

Amikor a fidesz 2x is vereséget szenvedett a választásokon- ugyan kinek lógott az orra a szimpatizánsok közül.
Hát senkinek!
Ha netán a fidesz győzne, akkor a másik oldalnak sem bújna a földbe bánatában.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy győzelem esetén milyen változás történne egyes- lelkes gyalogló közkatonának a szekértoláson kívül?

88. anonim válasz 2009.10.13. 22:09:43
666 2009.10.13. 17:42:24

Olvasom írását és a többit is. Hát rendes munkát végzett az ellenzék az emberek agyával. Le a kalappal elötük. Azt ki látja meg, hogy nekünk földi embereknek semmi de semmi jó nem lesz ebből a választásból! Megint jön a Fidesz? ÉS? Lesz Mikola öcsinek egy újabb plecsni, a többi Fideszesnek egy újabb Tokaj alja szőlészet, vagy, még ami nem a politikusoké most majd felosztják azt is. Mert a hatalom erről szól! Volt minden kormánynak vaj a fején. Most, hogy a városokat a Fidesz vezeti, várható volt az, hogy mindent a kormányra fognak, pedig az ország helyi szinteken van szét rohasztva. Olyan pénzek tűnnek el városi szinten, hogy az felháborító. Nincs pénz?NA ne?! De kérdezem én ők miért voltak a parlamentben? Mert a ki, berohangálásukon kívül semmit nem tettek! Már a médiában is elkezdődőt a fröcsögés, gyalázkodás Orbánék oldaláról. Pedig semmivel nem különbek, mint a többség. Józanság és tisztán látás, ez, ami kell nekünk embereknek és nem a gyűlölet. „Ma a szomszédot utálom, mert más, mint én, holnap anyámat küldöm a gázkarába.”Ez csak egy múltbeli esemény gondolata volt. Mikor átlépi azt a bizonyos határt valaki, mert úgy gondolja helyesen, cselekszik, nincs megállás és eszköze lesz a politikának. Na ez a politika! Ebben nagy játékosok a Fideszesek! Ne egymást szapuljuk, hanem azokat, akik bennünket szembe állítanak. Gyűlöletett szítanak.

Én speciál nem szeretem a Fideszt. Nem is szavazok rájuk.

A Jobbikot fogom választani.

87. anonim válasz 2009.10.13. 22:07:22
plc 2009.10.13. 19:07:14

Nagyon sokat foglalkoztok Hortobágyival. Ennyire féltek tőle mint jelölttől? Vagy nem? akkor miért baj, hogy indul, megméretteti magát? Szerintetek az lenne a jó, hogy ha egy fideszes és egy jobbikos indulna, senki más? Gyerekek, hol van a demokrácia?

Induljon, - mindig kell egy vesztes. Kiröhögtetésre is jó lesz.

86. anonim válasz 2009.10.13. 22:06:58
plc 2009.10.13. 19:07:14

Nagyon sokat foglalkoztok Hortobágyival. Ennyire féltek tőle mint jelölttől? Vagy nem? akkor miért baj, hogy indul, megméretteti magát? Szerintetek az lenne a jó, hogy ha egy fideszes és egy jobbikos indulna, senki más? Gyerekek, hol van a demokrácia?

Semmi kifogásunk Hortobágyi ellen. Kell vesztes is! :)

85. anonim válasz 2009.10.13. 22:02:49
anonim 2009.10.10. 00:51:18

szép vót guszti. de ölég vót!

Belüled!

84. plc válasz 2009.10.13. 19:07:14
anonim 2009.10.12. 11:29:26

Hortobágyi megkezdte a személyes MSZP-s országgyűlési képviselőjelölti kampányát. Ennyi. Ezért én is a helyén kezelem a hozzászólásokat. Neki meg sok sikert a bukáshoz.

Nagyon sokat foglalkoztok Hortobágyival. Ennyire féltek tőle mint jelölttől? Vagy nem? akkor miért baj, hogy indul, megméretteti magát? Szerintetek az lenne a jó, hogy ha egy fideszes és egy jobbikos indulna, senki más? Gyerekek, hol van a demokrácia?

83. 666 válasz 2009.10.13. 17:42:24

Olvasom írását és a többit is. Hát rendes munkát végzett az ellenzék az emberek agyával. Le a kalappal elötük. Azt ki látja meg, hogy nekünk földi embereknek semmi de semmi jó nem lesz ebből a választásból! Megint jön a Fidesz? ÉS? Lesz Mikola öcsinek egy újabb plecsni, a többi Fideszesnek egy újabb Tokaj alja szőlészet, vagy, még ami nem a politikusoké most majd felosztják azt is. Mert a hatalom erről szól! Volt minden kormánynak vaj a fején. Most, hogy a városokat a Fidesz vezeti, várható volt az, hogy mindent a kormányra fognak, pedig az ország helyi szinteken van szét rohasztva. Olyan pénzek tűnnek el városi szinten, hogy az felháborító. Nincs pénz?NA ne?! De kérdezem én ők miért voltak a parlamentben? Mert a ki, berohangálásukon kívül semmit nem tettek! Már a médiában is elkezdődőt a fröcsögés, gyalázkodás Orbánék oldaláról. Pedig semmivel nem különbek, mint a többség. Józanság és tisztán látás, ez, ami kell nekünk embereknek és nem a gyűlölet. „Ma a szomszédot utálom, mert más, mint én, holnap anyámat küldöm a gázkarába.”Ez csak egy múltbeli esemény gondolata volt. Mikor átlépi azt a bizonyos határt valaki, mert úgy gondolja helyesen, cselekszik, nincs megállás és eszköze lesz a politikának. Na ez a politika! Ebben nagy játékosok a Fideszesek! Ne egymást szapuljuk, hanem azokat, akik bennünket szembe állítanak. Gyűlöletett szítanak.

82. anonim válasz 2009.10.13. 14:52:26

Garai doktornak gondolom most se lesz véleménye. Elvégre a választókért van.
Azért legalább elolvasgatja:

Meg más is:



Kiakarják irtani az inaktív réteget!

Kedves Címzettek!

Nézzék meg míg le nem törlik ezt a videót 11.47 perc és 12 perc között. ( Ez nem a kuruc.infó, ez az MTV közszolgálati csatornája!!!)Ugyanis az egyetemi tanárnő arról beszél, hogy van olyan orvos, aki azért kapott fegyelmit, mert idős beteget gyógyított és ezt nem szabad. A műsorvezető vissza is kérdezett, tehát nem elhallás.
Mi ez, ha nem tudatos népirtás. Ki akarják irtani az inaktív réteget. Ez tragédia!

Ez a beszélgetés megy:

K.M.: - Azért nagyon külön kéne választani azt, hogy nekem minden tehetséges PHD-hallgatóm kimegy egy évre, fél évre, három évre Nyugatra, és ezzel rengeteget tanulnak, hazahoznak tudást, nyelvtudást, kapcsolatokat. De utána viszont hazajönnek. Erre nagyon nagy szükség van. Most az orvostanhallgatók közt én sokat beszélgetek velük, ez most egy kicsit mintha változna, tehát eddig, és azért itt a hallgatók azt mondták, hogy ki akar menni, de szeretne visszajönni. Most jelent meg az a helyzet, hogy úgy érzi, hogy egyszerűen a körülmények olyanok, és az anyagi, de nemcsak az anyagi, hanem legalább ilyen fontos azok a társadalmi körülmények, amik között ő nem tudja a hivatását megfelelően gyakorolni, mert egyszerűen, ha egy idős beteget kezel egy orvos, akkor azért esetleg fegyelmit kap, mert ezt úgy előírják, hogy már nem szabad.

Mv.: - Ezt most komolyan mondja?

K.M.: - Ezt egész komolyan, tudok ilyen esetről, amikor fegyelmit kapott ezért egy orvos. És ez nem egy eset, hanem nagyon sok ilyen eset fordul elő a mai egészségügyben, és ez az, ami miatt azok a hivatástudattal rendelkező fiatalok, akik úgy érzik, hogy ők itt szeretnének dolgozni azt mondják, hogy ezt viszont nem akarom vállalni, mert ebben én tönkre fogok menni lelkileg.

És a videó az MTV adásáról.

http://premier.mtv.hu/Hirek/2009/10/12/08/Miert_gondoljuk_hogy_Nyugat_Europaban_konnyebben_lehet_boldogulni_mint.aspx


Köszönjük az idősek világnapja alkalmából az Szdsz-es, Mszp-és politikusainknak.

81. anonim válasz 2009.10.12. 14:37:02

Vona vs Bettelheim a 2.ik menet - második rész:


http://www.youtube.com/watch?v=2ikmNc5i7ws&feature=player_embedded#

80. anonim válasz 2009.10.12. 14:21:46
anonim 2009.10.12. 14:19:41

Nem kell vitatkozni vele, elég, ha nem szavazol rájuk. Annál több nem kell. Na és erre kell buzdítani az összes ismerőst, barátot, munkatársat. Tavasztól így megoldódik velük kapcsolatban minden gondunk.

Utána a hatóságoknak lesz munkájuk velük.

Felesleges időtöltés, szócséplés. Nem érnek ennyit összesítve se.

Ja, meg olvastam az öndicsőitést én is. Jót derültem rajta. Olyan szegényes, gyerekes! Méltatlan. Persze Mszp szinekben minden más. Vörösben olyan vadító!

79. anonim válasz 2009.10.12. 14:19:41
anonim 2009.10.12. 13:51:57

Tudja mi volt az aljas munka? Az Mszp ténykedése az Szdsz-el! Oszt jó napot!

Nem kell vitatkozni vele, elég, ha nem szavazol rájuk. Annál több nem kell. Na és erre kell buzdítani az összes ismerőst, barátot, munkatársat. Tavasztól így megoldódik velük kapcsolatban minden gondunk.

Utána a hatóságoknak lesz munkájuk velük.

Felesleges időtöltés, szócséplés. Nem érnek ennyit összesítve se.

78. anonim válasz 2009.10.12. 13:51:57

Tudja mi volt az aljas munka? Az Mszp ténykedése az Szdsz-el! Oszt jó napot!

77. anonim válasz 2009.10.12. 13:47:33
anonim 2009.10.12. 11:29:26

Hortobágyi megkezdte a személyes MSZP-s országgyűlési képviselőjelölti kampányát. Ennyi. Ezért én is a helyén kezelem a hozzászólásokat. Neki meg sok sikert a bukáshoz.

Egyetértek, mert bukás az lesz! Hiszt ide, hiszti oda, majd elmúlik a mensije. Oszt vége a nehéz napoknak!

76. Hortobagyi Istvan válasz 2009.10.12. 13:41:30
anonim 2009.10.11. 14:14:29

Nyugodtan fogok baktatni, emelt fővel, mivel Önök toronymagasan fognak repkedni. Nem szabad ám leereszkedni a Földön/földön járók közé!

Nem tévesztette el? A nevemben nem megy? próbálja meg, vagy befejezhetné ezt a viselkedést! Közszereplő vagy sem, ez akkor is aljas munka!

75. anonim válasz 2009.10.12. 12:13:37
anonim 2009.10.12. 11:29:26

Hortobágyi megkezdte a személyes MSZP-s országgyűlési képviselőjelölti kampányát. Ennyi. Ezért én is a helyén kezelem a hozzászólásokat. Neki meg sok sikert a bukáshoz.

A közszreplőnek akkor viszont többet is kell tűrnie. A kritikát rosszul viseli.
Majd meglátjuk, hogy a buktát mennyire szereti. Mert bukta, az lesz!!! Még Garainak le lesz helye, nemhogy neki!

Jön a dicsérgetés, figyeljétek meg. Már olvasható.

Igaz, olyan öndicséretesnek tűnik. Olyan büdösnek.

74. anonim válasz 2009.10.12. 11:29:26
anonim 2009.10.11. 12:38:42

Továbbra is
gratulálok Hortobágyi István úrnak. Személyéről nem tudok semmit, de nekem elég a hovatartozása.

Megjegyzésem:
Marat tolláról, embert barátjáról.
Majd a választási eredmények ismeretében is ennyire lehet büszkélkedni. A társadalom több, mint háromnegyede fogja elitélni az Mszp-t. Tessenek felemelt fővel majd baktatni a közterületeken. A Fidesz-Jobbik elsöprő jobb oldali győzelme határozza meg az ország új pollitikai irányát.

Hortobágyi megkezdte a személyes MSZP-s országgyűlési képviselőjelölti kampányát. Ennyi. Ezért én is a helyén kezelem a hozzászólásokat. Neki meg sok sikert a bukáshoz.

Új hozzászólás


h i r d e t é s







design-bottom
design-top
design-bottom
design-top
Kecskemét Baja Kiskőrös Kiskunhalas Kiskunmajsa Nagykőrös Galéria Soltvadkert
Bácsalmás Kalocsa Kiskunfélegyháza Kunszentmiklós Lajosmizse Tiszakécske És a többi...

p a r t n e r e i n k

01fokusztakarek 02_opticon adrenalin dunaaszfalt frittmann malom malom_mozi mti royalsekt szentkiralyi
design-bottom
© 2001-2012 Hírös.Index